2015年3月1日星期日

我愛伊斯坦堡-少甜點

對上一次食到土耳其甜點,大概是中學時候教英文的Ms Mak特意訂來送給我們的
那是一小片正正方方,上面佈滿開心果碎,再灑上玫瑰花瓣添香的小甜點
老實說,對於中東地區的甜品,我蠻有興趣
先前到中環Souvla吃過的Baklava及其他甜點讓我停不了口


旺角土耳其,想到的只有開業數年既我愛伊斯坦堡
經過行人專用區一帶,不時會見到佢地既易拉架,另外都收過傳單
除了色彩繽紛,賣相十分吸引的各式軟糖之外,當然不能漏數其私房菜
只係聽講次次淨會招待十幾個客,難訂位又驚佢好貴
加上好多朋友聽到都話冇興趣,搞到好似被逼去咁,所以最後都係無疾而終
今次友人提議去吃土耳其菜,我當然舉腳贊成!

一開門,咦?同上網睇個門面完全唔同既?
店內佈置比較家常,沒有富有中東特色的琉璃餐桌,更有兩隻大貓懶洋洋地歇息中
上網查查,原來我地去既係10樓貓衣櫃
「喂!你玩野?我唔想掂到動物囉!」
「……」

閱畢此店唯一的評文,霖迪寫的,知道係同樓上13樓係姊妹店
唔使多講,即刻問店方可唔可以俾我地上去食,因為真係親親動物呢項活動負興趣
可能見我黑哂面?好彩話可以開下俾我地(好孩子不要學)
咁都好啲……此地我不久留了……

土耳其軟糖其實是將澱粉加糖製成
有時會加入果仁、玫瑰水或果汁添味
最常見既果汁味就係香橙、檸檬及紅石榴,果仁就有開心果、榛子及核桃
呢度既軟糖係少甜的,配合番本地人口味
因為當地原版係甜到好似成包糖咁食,唔係個個外地人都接受到
軟糖除左堂食,當然可以外帶賣走,價錢依種類而定,送禮也合用

土耳其軟糖(果仁) $58

軟糖分普通及果仁版本
因為個人比較喜歡果仁,那就先說這邊吧!

紅石榴果仁軟糖沒有太重石榴酸味,只有極淡薄的清甜
主要甜味都來自表面用作防黏的糖粉,有點蓋味了
建議食之前抖一抖軟糖,灑減少許糖粉更易吃出真味
裏頭夾著果仁碎,微脆,果仁香反勝果香

原味不太特別,因為冇特別調過味
食起黎好似麻糬,香軟稔身,充滿彈性且帶嚼勁
重點是黏糯,卻又唔係完全痴牙漿口既感覺
加上果仁坐陣,也就沒那麼甜膩

開心果味不論是賣相、味道或是質感,均是最合我心意的
滿滿的開心果碎下得夠大方,不是一大顆軟糖卻只有不足指甲大小的孤寒版
入口一嚼就已經是滿口果仁香氣,甜味沒有搶過
而且原本黏身的軟糖在此是少了黏感,多加了果仁微吸濕氣後的咬口

土耳其咖啡 $45

吃罷果仁軟糖,論甜度我是沒問題的,輕鬆應付
只是也想要些飲品清清味蕾,順順喉嚨
飲到咖啡既話,我又點會唔整番杯呢?

只見店主拿出一包咖啡粉,上面寫著Türk kahvesi Turkish Coffee
將咖啡粉徐徐倒進一個小銅壺之中,加水這件事不用多提吧
咖啡壺置於氣爐上,邊煮邊用匙攬拌
煮好後倒進一小杯內,奉桌

份量真的不多,就如平日Espresso shot
咖啡香氣算是清雅,不會過份濃烈
入口只帶苦,不澀不嗆不酸,略帶稠身
輕輕呷一口,再吃軟糖,中和其甜味,長食長有

基本上能喝的只有一半多些少,飲到最尾,就是一大堆的咖啡粉渣
根據當地文化,咖啡渣是可以用作占卜
只需將咖啡渣倒出,放涼後觀察其形
不過今次我地就冇玩到呢樣啦,占卜服務好像頗貴,也就罷了

土耳其軟糖 $48

剛才食過果仁版本,而家就說說普通版

玫瑰軟糖大概是最受歡迎最多人熟悉的一款
電影Narnia中有提到吸引力大得可以用來誘惑人心的就是這個
入口果然是濃濃的玫瑰薰香,香氣突出又自然
沒有被糖氣及甜味喧賓奪主,減甜的版本更是讓人想一口接一口

香橙檸檬味則是平平無奇,同平時食到既果味軟糖相約
唯一有別的就只有稔黏如糯米糍的質感吧?
講真如果要食,我就一定會揀果仁版以及玫瑰軟糖

店外張貼了不少廣告及剪輯等,稍有雜亂感
最先吸引我眼球的就是「土耳其美食體驗團
旅行啊大佬!以前睇過唔少去中東既旅遊節目真係好正點
不過去一次平極有限,幾窮遊都要捱機票錢
若果將來有機會去,我一定會想走透透:^D!!!!!

離開的時候店主講左幾句廣東話,講到服務予人感覺就真係幾親切和善既
其實佢係同香港人結婚後移居,離開家鄉要闖出新天固然不易,在香港就更難
佢地餐廳食物既價錢還可以的,我指午餐
晚餐、私房菜及軟糖就似乎頗高消費,並非容易大量售出賺錢
希望佢地可以繼續加油啦,有特色既事物係香港實情真係唔多,越開越大路啦……

沒有留言:

發佈留言