2014年12月26日星期五

Goobne-烤烤雞

雖然香港而家既炸雞熱貌似告一段落
但仍有不少後起之秀而家先至過江
老老實實有點兒擔心佢地既命運……

身為香港人,就知道現時不少人都係趕熱潮
熱捧某事物時就大家唯恐遲到一步就會落伍
結果有些人只一直在追趕風潮,沒有考慮到自己既意願及興趣……

Goobne係韓國十分有名既烤雞品牌
如果你係SONE,如果你去熟韓國,大概不會完全未聞
佢係被喻為「連少女時代都會食既烤雞」xd
話到明叫烤雞,梗係同炸雞唔同啦
順帶一提,呢度係沒有提供半半款式

甜辣烤雞

用烤既方法食落雖然冇炸咁香脆,但就大大降低膩感
同時保留雞肉既水分及肉汁,健康一點,又更為香口易嚼
只係甜辣版註明辣度,有辣椒圖案,入口卻不夠香辣
醬汁稠身,用量適中,剛好沾勻,未至於漿左一層厚塗

表面更灑上香脆花生碎,粗幼不一
少許脆口,同軟嫩雞肉有質感對比,平衡膩度

黑椒醬油烤雞

黑到咁!!!!!
呢款既黑椒汁十分濃郁,冇註明辣度
但我地認為佢比甜辣版更為香辣惹味

真係黑到墨汁咁,唔係稀稀疏疏幾點碎椒
黑椒味香而清,大大中和濕潤雞皮雞肉既油膩
面頭仲有芝士同蔥花,加添香氣,同黑椒味道毫無違和感
整體黎講有特色而又香口惹味,可以一試

服務方面我地認為態度是友善親切既
溝通都十分有耐性,效率是合格的
只係我地坐落至離開都係完全冇水飲既……
當然你大可以話而家唔少餐廳都係咁啦,甚至好似亞坤係要俾錢先有水
仲有係我地自己唔問,吝嗇唔肯花錢買姐
講真去香港咁多間韓國餐廳,就算係貴一貴既好多都有免費水
水要收費既餐廳就會好明顯好清晰寫明
只不過我地係覺得有點兒不夠貼心囉,完。

沒有留言:

發佈留言