2014年12月15日星期一

Green Waffle Diner-香熱鍋

有時去銅鑼灣會經過呢個商場
其實都幾多野食架:^)
Green Waffle Diner開左都幾耐既,只係之前只係留意到窩夫,興趣又唔係咁大
今次係朋友搵我一齊先會黎試到熱辣辣既鐵窩款式:^D

Mac n Cheese Skillet

芝士香味濃郁,滑順可口,鹹度亦是恰到好處
通心粉已被浸透,係非常濕潤既情況下都沒有淋爛
當然唔會用平時al dente既準則去衡量,畢竟用料、煮法同用具都有分別既:^)

不過剛上桌時醬汁似乎不夠稠身,未能充分黏附通心粉
因此相中都係要另外舀起醬汁淋上
要食到一半,幾乎放涼既時候……
我最期待的畫面出現了!
其實都係芝士稍微牽絲
只係當你先前食到既都係稀身醬汁,就會自然不會期望太多……
雖然份量細,但食落好溜係十分易滯既

整體黎講係可以試下既,又唔係話強差人意
就係並未有想像之中芝士牽絲既澎湃景象,唔會抱過大既期望

Steak and Egg Hash Skillet

未食已經聞到好香好惹味既香氣,讓人不禁垂涎三尺
輕輕戳開放在滿滿食材上既半熟蛋……
濃稠金黃既蛋黃薄膜裂開,蛋汁慢慢流淌而下,誘人非常
入口蛋香甚濃,清新又不會過黏口,沒有蛋腥味順滑可口

肉眼粒份量不少,比我地想像中更足料,用料大方呢點令人滿意
牛肉粒熟透卻不會過韌,冇雪藏味腥味,入口亦不覺油膩
但我地不約而同都認為稍欠肉香,調味也不太足夠
薯粒金黃帶焦香,可惜係失去了脆度
濕氣水分過高,只有稔散既感覺
我地都好中意食菇菌,呢鍋入面用料未能帶出菇香,有點失望了

沒有留言:

發佈留言