2014年12月26日星期五

HeSheEat Cafe-他她吃

一直聽身邊朋友講話He She Eat既味道唔錯
仲要賣相精緻而食材配搭顯心思
今次係銅鑼灣食完正餐話要食甜品
朋友提到原來呢區開左分店,想一嚐滋味
咁啱我又未食過,正中下懷了:^0

餐牌款式多樣,由鹹點正餐至到甜點小食,任君選擇
每款餐點都有略略解構食材配搭
最得意既莫過於佢地用左現時流行既Instagram中,Hash Tag既設計
例如朱古力窩夫--#朱古力醬、#朱古力雪糕
朋友係抹茶及綠茶食品既忠實粉絲,所以其實我地已經有預設一款要試xd

Lemon Crepe Roll 檸檬忌廉班戟卷 $55
#蜜糖脆脆 #乳酪雪糕

他她吃既呢一款甜品十分火熱,大概未曾一嚐既都已經留有印象
全因佢既精緻賣相係不少人打卡用相XD

Crepe既外層係平滑無焦既全黃色
薄身濕綿,卻係可以密包餡料毫無滲漏
中間卷既係lemon curd,即是平時食到檸檬批檸檬撻果一類,酸甜醒胃
只係呢度既稀身少許,做到宛如流心既效果,更為誘人

雪糕係乳酪味,清新既酸味毫不甜膩
加上旁邊蜜糖脆脆香脆細密,唔係咬崩牙類型
而非死甜既焦糖醬提升香味,平衡酸度
可惜佢既份量真係比較少,適合只係為左過下甜癮既朋友

Green Tea Fondue Cake 綠茶心太軟 $59
#開心果碎 #豆腐雪糕

呢個就係吸引朋友到來既一款甜品
一上枱個大小真係……讓我地有點驚呆,直徑大概最多5cm吧
不過經歷上面既幼身班戟卷,我地都大抵知道佢地既份量比較……嗯……迷你可人

趁熱啦!趁熱啦!趕不及待要切開來看看!
流心頗算澎湃,尤如火山岩漿般傾瀉而出,驟看氣泡細密溜滑
稠度適中,微黏不漿口,算是夠滑順
綠茶味濃郁非常,帶少許甘香,只係入口既時候有些少粉感及苦味
濕潤流心配上微乾帶脆既外層,剛好取得平衡
而外面蛋糕層氣泡緊扣綿香,綠茶味道甚重

豆腐雪糕清新少甜,中和番食完濃味既心太軟既甜膩感
豆腐味道頗為自然及突出,沒有被心太軟及開心果碎掩蓋
就此,已經係睇得出開心果碎係度真係冇咩作用
佢本身係唔出味,另外亦已失去脆度,留佢係度除左裝飾之外唔覺有咩用途……

Salty Caramel Hotcake 厚焗鬆餅 $49
#海鹽焦糖 #牛油 #雲尼拿雪糕

因為甜癮還未得到紓解,馬上加點了這個厚身鬆餅加持!
令人心傷的是呢款成為我地當晚最最失望既甜品……
未食我地就已經聞到十分濃重既焦香味
看著剛起鍋,仲係暖熱既厚焗鬆餅,我地忍不住要大啖了:^0

切開一睇,果然係厚身,其份量已比上述既款式要多
先嚐原味,入口鬆而不散,稔身綿密不乾硬
問題係……味呢?真係完全冇味咁!
我地都好懷疑係咪剛才食完濃味甜點而令味蕾怠鈍
但講真每試一樣我都有習慣係先用水清口至口腔中無嚐到食物味道……
老實講,我地一致寧願找麥叔叔-___>-

一旁放著糖漿,即平日熱香餅用
以及海鹽焦糖醬,粗粒海鹽配上稠滑焦糖醬……梗係試佢啦
甜中帶鹹既感覺有趣又解膩,俾到味蕾不時既新鮮及刺激
只係稠度高,沾點鬆餅時未免有點太乾黏難嚥了
雲尼拿蛋糕味道一般,叫做濕濕口,可以接受既

也許我個人係著重味道多於賣相(其實不是本應如此麼?
對我黎講,呢間真係性價比頗低既一間店……
曾經同其他朋友提及是次用餐經驗,佢地話旺角店係好好多喎
仲有朋友一直強調老闆人很好,但我心諗服務冇可能係重臨一間店既最主要考慮因素
最多只係一個加成
不過我都冇心再專程去驗證係咪真係好d
因為今次有少許俾錢買難受既感覺,已經令我有點疲憊
除非果位咁熱心支持尤如餐廳員工(當然唔係)既朋友請我食囉:^(

沒有留言:

發佈留言