2014年12月23日星期二

Dazzling Cafe-淺粉系

是咁的,今日同朋友既年終約會提前舉行
食完個正餐,夜晚八點幾去到Dazzling竟然仲有最後幾個籌
或者果晚係星期日晚加上臨近冬至要做節,其實連條街都唔多人行
朋友仲話好似凌晨係尖沙咀咁XD
結果有幸見到係呢間開業數月,仲要派籌等位既咖啡店工作既台灣過江女僕(誤


環境舒適又優雅,不過又唔會叫人拘謹
主要採用天藍、粉紅及白色呢類淺色粉色系,一眼看去有放鬆休閒既感覺
坐落於商場裏頭,卻是另一世外桃源
可以悠悠倚坐而不會太過嘈吵

服務甚為貼心有體
如果佢地係有事要通知你或是跟你溝通,佢會靜待我地傾完自己野先
唔係話粗聲粗氣又要黑面話你阻佢進度果種
佢地講國語非常流利,朋友指因為不少直情係台灣人黎既
感覺好台灣在地XD想真係去台灣試下XD


聖誕限定蜜糖吐司 $120

限定推廣至12月26日,每日限量30份
本身店員話影完相佢會黎幫手切
我地坐出面既,結果就叫極冇人,可能睇唔到?都係自己動動手吧!

也許因為我地選擇「較脆」版本,烤焗後色水比較深色焦黃
吐司入口乾脆更有焦香,即使係配搭雪糕同蜜糖呢類水分濕度高既食材,都唔會濕淋發脹
同埋佢既乾身,只係指唔會過份吸水至淋爛
麵包心還是軟熟綿密既,唔會話好難嚥
中間係內藏吐司切塊,金黃吸引,配上清潤蜜糖點綴,濕濕口更易嚼
呢度既吐司盒挖得厚薄適中,冇穿爛又唔會厚得要浪費掉,外皮唔算韌到要直接拋棄

中間既雪糕原本係草莓味,只係當晚店員指該款味道售罄
雲尼拿味同朱古力味……嗯……都係前者似乎更配合整體食材配搭及賣相造型
雪糕滑身微黏,甜度不高,入口唔會話好膩
雖然唔見有雲尼拿籽,但味道都係偏向自然,不是十分人工

賣相同薑餅屋相似,富有節日特色
屋頂有啫喱糖,只係味道同吐司唔夾,都係分開食保險D
仲有士多啤梨雪人,酸甜果香降低忌廉膩度
聖誕樹係威化筒加糖膏,不過勸中意食裝飾既朋友放棄佢XD
因為個筒係濕到韌左皮,糖膏黏得實實又整唔走既,我地都係保持佢原貌算啦:^)


薑餅人外貌幾可愛既XD
只係個人認為佢既薑味……基本上我唔覺有
曲奇脆身,少甜,只要撥走上層大部分糖膏就唔會覺得甜膩

整體黎講,最特別就係個樣囉
其實不少人係貪樣靚用黎影相先會揀某款食物,然而其內涵反而被視為加分點
老老實實,唔只食物呢一方面……何為本?何為末?
聽朋友講其他口味既吐司係不錯既,我會揀普通版,平D而味道配搭又會更合心意

金莎榛果可可(熱) $48

份量比想像中多,唔係兩三口解決得了
面頭有朱古力粉同果仁碎,入面真係有D金莎味喎:^0
泡沫叫做綿密既,氣孔算細,只係中間部分可能稀薄少許?
可可入口順滑,唔會有積存係底而上層淡味既情況
香甜可口,感覺不算過膩,配上少許果仁碎去增添香氣則更吸引

一旁既餅乾係類似消化餅,不過就重麥香
脆口細緻,甜度中上,只係又唔覺話係極度重要既亮點

香草抹茶歐蕾(冰) $45

抹茶味清香自然,甜度偏高但不叫甜膩
順口滑身,只係抹茶部分不時沉底分離,要混合左先至飲
否則味道會一時重奶香一時重抹茶味,不夠一致

冰粒係偏大既,我覺得可以少冰D
加上而家冬天飲過冰既對身體腸胃似乎不太合適

總觀各項,我覺得呢間真係可以一試架
係香港黎講叫做唔錯,多款揀而味道都可以
雖然都係好似咖啡弄咁,要每人一杯飲品
但吐司質素性價比係偏高既(香港而言啦
服務、環境及氣氛都不錯,係叫做抵食既(唔係指佢好平呀xd

另外……好似見到謝曬皮XDDD
個樣幾QQ既:^)

沒有留言:

發佈留言