2014年12月20日星期六

Make It-整呢樣

話說Langham Place以前賣乳酪雪糕既位置
而家已經轉變成另一個品牌既甜品店
佢地都係有售賣自由配搭食材既雪糕,更可選擇製成雪糕花

只係現時都己踏入冬季
寒流之下,我就實在無意進食太多冰凍食品
在店外既蛋糕櫃徘徊一會
好啦!就試下呢兩款甜點啦:^)


榛子忌廉蛋糕 $30

賣相甚是美觀,感覺高貴卻不浮誇
表面既朱古力片帶有金粉暗紅,雅緻但低調,與紅莓色調相配
外層為濃郁朱古力漿,甜而不膩,可惜是未達我喜愛既苦香層次
有點像薄膜包裹住裏面既忌廉,保持濕度
邊緣沾滿粗幼不一既果仁碎,脆香不膩,更添果仁香氣

內部感覺紥實,氣泡分佈平均緊密,卻是有點太粗大
結果係毫不細滑既質感
榛子香清淡,不是十分甜膩,而忌廉自身香氣亦頗弱


紅莓慕絲蛋糕 $30

將慕絲塑形成為玫瑰花樣式,以金箔點綴
典雅之餘又配合主打商品雪糕花,一舉兩得
最外層比較粗糙,形造出絨面既視覺效果
入口酸甜有致,果香濃郁而不人工,不覺是藥水味

內層既慕絲較為細緻,香稔順口,甜度屬一般水平
中間夾有果醬餡,稠度適中,稍有溏心效果
不只是增添紅莓酸香,更提升整體濕潤感覺,入口減膩
蛋糕層叫做鬆軟既,薄身不濕淋,為重要一環
全因蛋糕既慕絲部分較上面既榛子蛋糕為多
亦未加入如果仁碎般有質感對比既食材
總體甜膩感會比較高,因此需要蛋糕層作平衡及緩衝

服務態度算不錯
人手不算多,因為要分人手去製作及看管店面
有時候人流多就難以照顧各個客人既個別需要
只係佢地都會表現出主動及關心
而非視而不見,側側膊既趕客表現

環境都幾狹窄,座位只有十個左右,而且係幾貼既
加上人手編排既情況,有時候用餐區弄污係未有人手清理既

今次有點可惜係我地堂食蛋糕
店方只有提供派對用紙碟……
老實講我寧願你就咁俾硬卡紙托底俾我算數……
因為整體感覺真係有點不搭軋-__>-
至於雪糕花,賣相都幾似模似樣不馬虎……
呃……我諗都要熱番先會想食……

沒有留言:

發佈留言