2014年12月26日星期五

清真牛肉館-牛肉餅

早已有聞九龍城既清真牛肉館有令人神迷既牛肉餅
今次黎到當然不得不點牛肉餅
但我地想坐低食,趁熱又唔驚湯汁四濺會拿手唔成勢
堂食最低消費每位$32
由於已經食左正餐,我地只加點了個小菜嚐嚐


牛肉餅(兩件) $32

牛肉餅叫賣兩件起,剛好我們兩人前行分得不多不少
一件牛肉餅約有手掌心大小,厚近2cm,個頭十足
外層煎得香脆帶焦,比金黃算是更重焦,但聞起黎只有香氣並無燶味
老老實實我係連相都唔想多影,快手趁熱起筷!

輕咬小口,湯汁已如泉水湧出,源源不絕
幸好我早有準備,用碗盛好,一滴不漏
湯汁呈深啡色,不算油膩,但味道十分濃郁,重鹹
我本身已經算係重口味人士都覺得佢既湯汁係好夠味
通常只會用黎沾點脆香煙韌既餅皮
餅皮煎過係脆口帶麵香,不過十分吸油,熱食都已經滲著油了,稍為油膩

而內裏既肉餅……當然我是不會忽略的!!!!!
肉餅算厚身足料,但也不要跟往昔比較了
肉質稔嫩,製成既肉餅毫不鬆散,雖然湯汁傾瀉而出,但已經吸附係肉餅外層
除湯汁外,肉餅亦有自身肉汁,濕潤可口
在我看來,湯汁只用黎沾皮已可,肉餅本身都好夠味,只係肉香未夠

紅燒羊腩 $74

本想來客京燒羊腩,可惜當日未有供應……
剛才食正餐已經食左咖哩又唔想重複
算了,隨口嗌個紅燒羊腩充數吧!

上桌只是小小一碗,睇樣就估唔到原來都有逾十塊小羊件既
紅燒羊腩味道濃烈,醬汁鹹辣並全,惹味濃郁,叫人過癮
花椒香氣重而突出,只是未有想像中既紹酒香氣

羊件骨肉齊全,肉稔香嫩,羊肉肉味自然又濃郁
羊脂不算太多,吃下去不覺肥膩
連硬骨也煮到可以咬開既地步,可見其綿香程度
羊肉加上濃辣味道,非常暖身,吃後彷彿當堂渾身是勁XDDD

一直聽屋企人講述多年前往係九龍城既事情,心裏總希望來探個究竟
畢竟打從大笪地之後,我已經好耐冇真正逗留係九龍城附近走逛
先前只係行經,要數真正「到過」,惟有上回同朋友黎食泰菜
牛肉餅係家人常提既回憶美味,仲有豆品、泰菜及茶樓……
以往都係佢地外賣先食到,今次自行黎一試又有不同感覺
走他們走過的路……只可說人情味愈益商業化

沒有留言:

發佈留言