2014年8月28日星期四

Little Bao-為人氣

講真我唔係好跟潮流既人
通常大家追熱潮果陣我都只係隔岸觀火
也許三五七年後我先拎番出黎自己hit XDDDD
就好似食野咁,香港而家好興係突然流行一樣食物就好多人為之瘋狂
日日排隊等位,仲要排哂籌咁
我就好懶又唔中意等既,卒先試新野就冇我份架啦
講左咁多,其實係想講……呢個雪糕包仲不時出現係Instagram
究竟佢有d咩魅力呢?讓我們看下去……

先前已經飽餐一頓
因此我地只係點左甜包包
但店方規定只點甜包無其他食品就只可以外賣
要試都冇辦法,只好外賣
等左好耐……大概係即叫即整既原因,十幾分鐘走唔甩
當日未開店已經有人等位,其後人流愈多,亦令我對小包兒更有興趣更好奇了

炸雪糕包 $48@

同好友兩個人去食,一場黎到,見佢有兩隻味不如就試哂佢啦:^)
炸包係即炸既,香脆得輕輕一壓已有咔嚓碎裂聲音
個包都幾乾身,絲毫沒有油膩感覺(Y)
味道偏甜,其實我地一食已經覺得似炸饅頭,只係佢係脆口同埋表面粗糙d

綠茶雪糕版本係加上煉奶
綠茶雪糕幾幼滑,說實話綠茶味唔係好濃郁,但甜中帶絲絲苦甘味,感覺算清新
煉奶有奶香之餘仲好甜,剛好再加添了甜味

雲尼拿雪糕版本就加入左海鹽焦糖醬
雲尼拿雪糕味道自然又香濃,細滑creamy得黎唔會太甜膩
海鹽焦糖醬稍為稠身,焦香味重得黎有甜有鹹
加上食到有粗粒,質感同味道既對比大大降低膩感!!

整體黎講我覺得好gimmick
因為俾到我地既感覺係炸饅頭中間夾左雪糕
但佢個價錢係嚴重地over-priced!

另外想講下既係……
大佬我真心唔知可以點樣去食佢!!!!!
話說我地已經係隨手影一秒咁就食,但由於熱炸包既熱力,佢真係秒溶
仲要真係太聰明,完勝愛迪生同愛因斯坦!
裝係個咁高身既盒入面,莫非你認為會有人閂埋個盒拎番屋企先食?
老老實實連拮都拮唔起,整兩整成個溶哂散哂
最尾真係要爬個包入口咁,儀態一早放棄左,但食到咁狼狽真係零好感囉(N)

沒有留言:

發佈留言