2014年12月18日星期四

品香樓-小食堂

終於食到聞名已久既石峽尾學生飯堂!!!!!
老老實實明明這麼近,但一個人去食好似好怪咁,拖拖下冇左件事
今次係完果科考試就即去食個晏,夜晚再考
好彩呢科有呢組人一齊,爛grade都感覺良好一點:^)

辣味羊肉炒飯

是日午餐選擇!
有點奇怪既係佢加埋仿蟹柳,仲要係細細個食好粉好甜果款
不過又係既,港式炒飯有時係咪都掉入去,特別係雜豆同蟹柳呢兩款料xd

先試飯底,入口頗香辣,甚至帶點麻辣,同羊肉好配合,且辟羶
質感偏稔軟,濕潤水分多,易嚼易入口
雖然唔係淋爛出水果種,但唔係我中意既乾爽飯粒
羊肉份量少,而且十分薄身又肥膩,羊味不重
只是羊肉價格也不便宜,炒飯價錢都係三十幾蚊,飯量不少,我也不會要求太多

京蔥牛仔骨菜飯

牛仔骨至少有五塊,份量算教人滿意了
因為都係三十幾蚊既餐,而家外面隨隨便便食,呢個價位可能只有三分二
肉質甚是綿稔,又未至於霉既程度,骨肉易離,食得不狼狽
蔥多得出奇,要知道現時買蔥都唔會好似細個咁平
十幾年前讀幼稚園時,經常同婆婆去街市,當時既人情味同疏爽,今天已難復見
經濟考慮畢竟主宰大家生活,物價飆升
即使係檔販想平想搭蔥俾個客,都唔係可以順手就算既事了

醬汁都係一般如豉油豆粉糖既味道,勾一勾芡
稠度剛剛好,沾上牛仔骨又可以均勻撈埋飯粒,而又不過水爛
菜飯不會過油過濕,亦無青味,呢餐……感覺似乎健康了一點點xd

南乳炸豬手

醉翁之意不在酒,在乎……
上述兩款都係開個頭咋xd,呢個先係我一直好想試既菜式
炸豬手外皮帶金黃,配上炸蒜,賣相甚是吸引
咬開香脆表皮後則是滿滿膠質,晶瑩剔透,黏香不膩

南乳醬汁稀身,味道十分濃郁,酒香突出卻不算嗆口
不過食得呢味就要預左冇咩肉又多骨,主要係食皮層及膠質
而且油炸過後,的確是誘人而香口,但同時會有點油膩

整體黎講,食物質素……個人認為叫還可以接受既
只係如果為「食」,我應該……不一定會再去,但有人一齊又係另一個講法xd
始終我覺得呢類型既食肆真係要多人去至會夠氣氛
另外,跟餐飲品只有兩杯,俾朋友飲我就冇試到
冇嚐過味,就算係俾左錢都唔會老作,亦都唔會吹到:^0

服務方面就有少許混亂,不時搞錯單號同座位
餐廳員工冇平時同行既少許串嘴感覺,亦未至於高價餐廳既待客服務
但坐係入面唔會覺得俾人催逼,員工都甚為隨和

環境就預左唔係非常乾淨一塵不染咁
我重申我有點點潔癖係接受到既:^0
同埋卡位佢上面有個吊燈,周圍都幾暗,好似有種打左燈既效果
上面既相都冇執冇處理過,其實我係一秒影完就快手食果種
唔會較角度又唔會點擺盤,但佢個光源就係正上方打落黎,識影既會影到好靚好高質咁
話明學生飯堂,真係成日都好多人好逼位,亦唔淨只有學生
如果午餐時段可能要等一陣,但上菜就唔係好慢既

沒有留言:

發佈留言