2014年9月3日星期三

神戶屋-放題夜

約左朋友出黎食飯
本身好想食雞煲XD(奇人奇事,當好多朋友話食到厭哂果陣我就好想食XDDDDD
但因為某些考慮就冇食到了:^0
結果係旺角街頭游走,去到放題中心(其實係兆萬)停下腳步
冇半分鐘,手上就多左幾張傳單
睇左食物款式,諗兩諗……就試下呢間啦

Menu有分九種色既,彩虹咁幾得意既XDD
同埋排得都整齊,易睇易拎又唔會亂放紙

刺身

三文魚厚薄剛好,沒有筋位,橙紅色感覺幾新鮮幾吸引
食落唔會好重雪味腥味,脂肪不多但都帶點魚油香既:^)

甜蝦算係彈牙,甜得黎好清
粉紅色又帶點晶瑩既蝦肉感覺都係新鮮既,大概唔會係擺太耐既貨

虎蝦晶瑩剔透,蝦肉爽口彈牙
挑腸清潔得不錯,就算係冇甜蝦既清甜味,都仲係食得過既

針魚刺身真係第一次見放題有,亦都係我第一次食
感覺好薄身,而且係乾身d既,冇咩油份脂肪咁
呢個我覺得都幾清新
唔會膩,但肉質係緊實少少,味道濃縮卻非重味

貝柱帶點清甜味,彈牙,食落香口,感覺都新鮮

凱撒三文魚沙律

說白點就係凱撒沙律醬加三文魚加蔬果加芝士粉……
但真心呢個……怪怪地-___>
沙律醬加芝士粉再加三文魚,感覺太濃重太多層,甚至係有少少膩
同埋個味道真係唔多夾……
芝士粉加三文魚刺身反而係會有怪味,而且係令到三文魚既腥味出埋黎:^(

日式魚生沙律

呢個用既係黑醋,酸中帶微甜,清新開胃,比凱撒版本好多了

醬汁豬軟骨

夠味又夠稔軟,軟骨部分有點脆口(Y)
肉既部分一抿即化開,冇咩脂肪可以直接成舊食都唔怕肥膩
醬汁稠度似乎高左少少,令到個感覺好黏,好易沾太多醬會太重味

日式冷豆腐

豆腐滑嫩但豆香不重,而且好易散爛
配上木魚碎同醬汁凍食都幾開胃

宗八鰈魚一夜干

味道十分濃郁集中,魚肉都係緊實既
如果有日本清酒,用黎送酒幾好既xdd

鹽燒秋刀魚

肉質緊實,但唔會太過乾身,仲係好易夾得開
燒過帶點焦香是香口的,調味得宜,合格:^)

鹽燒青花魚

魚肉燒過帶焦香,滑身唔會過乾,濕潤易入口
冇雪味同腥味,仲有少少魚油幾香口

日本骨付腸

呢隻腸我諗大家見過唔少
但我就真係冇見過開半既骨腸……感覺有少少小家/___
配上燒汁,鹹鹹甜甜更惹味

韓國啤酒炸雞

講真我就唔知啤酒左去邊啦
炸雞外皮炸到有少少硬,不過都係算脆既
脂肪不多,但肉質唔會太過硬實難咬,感覺都頗為香口

鐵板牛肉粒

真係好細粒……加埋薯仔粒一齊食又夠香口
牛肉香味就一般般啦,但調味幾惹味可口
肉質又唔會過韌,冇筋位,易食唔會黏牙縫:^)

日本枝豆

枝豆調味剛好,一放入口個鹹味,配上豆粒既微甜,又幾惹味

汁燒雞肉串

肉係夠熟,而且唔會太乾太焦,其實呢個都好難有咩差錯掛

日式醬燒牛肉

用左不少洋蔥拌炒,但味道唔會嗆辣,反而係稔軟帶清甜
牛肉唔會太肥,加上醬汁食,順口不膩滯

黃金薯仔蝦

外層薯圈炸得十分香脆
加上佢係一圈圈圍住有空間唔係密實既,唔會咁膩咁滯
點埋沙律醬,酸甜解膩,食落都易入口D

吉列帶子

外皮香脆,厚度可以接受,未算係厚層炸粉
入面既帶子仲係保持到有水分,唔係乾哂身,合格!

椒鹽魷魚鬚

炸得酥脆香口,魷魚鬚亦係彈牙
但朋友就話調味太重手,覺得好鹹.__>.

特濃芝士流心棒

呢個可以當係甜品?
炸得脆身又唔會好油膩,淋上煉奶更是添了奶香及甜味
一咬開就係好似食芝士丸既芝士香味,有點牽絲,食得過癮

鱆魚小丸子

體形偏大啦XD但中心濕潤不會太乾實
澆上燒汁及沙律醬,灑埋木魚一齊食又唔會話一下就膩滯

日本香芋丸

外層金黃香脆,入面有少少淺紫色帶甜既芋蓉
芋頭香氣唔會太人工,清新得黎又夠味

芝麻紅豆丸

其實同平時食到果D冇咩分別,都係似煎堆咁
中間既紅豆蓉甜度可接受,味道自然不會過份人工
可惜的是外皮真係幾油下,食左一個已經覺得膩/___

雙重朱古力流心棒

呢個係我睇Menu果陣最吸引我既款式!!!!!
外皮帶點朱古力香,脆口,厚度剛好包得住朱古力餡而不穿漏
朱古力餡稠身,香味濃郁,甜度剛剛好
加上外面再淋上少許朱古力漿,味道更見香濃:^D
 .
冰鎮菠蘿

其實係冇冰鎮既,冷凍程度都唔太夠
但睇在佢酸酸甜甜,清新開胃又解膩既份上,都係可以一試既

迷你日本薯

呢度既日本紫薯感覺同其他放題唔同,佢似係去左皮
香甜綿軟,食再多都唔會好滯

焗芝士Pizza扇貝(每人一客)

佢一個Menu係特別menu,只可以一人點一客
我地都揀左呢一道,其實仲有壽喜燒等選擇
只係……真係冇咩特別,我感覺到既只係好多既千島醬加焦香味
扇貝既味道完完全全被掩蓋,自然地腥味雪味咩都唔會有既

甜品(每人兩客)

甜品係佢menu揀,得四款就全部點黎試下
啫喱係提子味,但感覺好藥水味
雪米糍你覺得可以評d咩……?
奶凍講真有少少似冰沙……佢入面係雪到起冰,扭轉左成個質感
好彩解凍解得夠,睇個樣都似係外面番貨既,味道正常囉

飲品

其實黎黎去去都係d汽水可樂咁
呢個番石榴汁味道都好正常既……

環境方面可能會有少少暗,同埋逼,但衛生情況就ok既

服務……都係有d愛理不理咁,係要睇邊d職員囉
我地有時舉手示意都要等一排,但唔少staff個樣唔似忙緊,企哂一堆咁
不過有兩三個係attentive既,也許要踫運氣了:^0

沒有留言:

發佈留言