2014年9月6日星期六

Brotzeit-在海旁

風和日麗……(算是)的假日
當然要出外走走曬曬太陽吸收天地精華啦!
而是日Brunch就決定左去以前經過見到既德國菜餐廳

環境設計算幾好既,佢有露天位又有室內位
高枱梳化有得揀,座位闊落坐得舒服仲好足夠放到行裝
唯一可惜既係當日唔知點解就有至少兩隻烏蠅圍住我地果邊幾枱飛
不太可能係食物香氣,因為食完都仲係咁
搞到食都食得唔自在,好狼狽咁儘快塞哂食物入肚走人/___
假日都唔可以舒舒服服hea坐一陣嗎?


Oven Roasted Pork Knuckle

確實價錢唔記得,只係知道係兩百左右
講實呢個價係可以去番出名d既德國菜餐廳食,我諗仲有找
但一場黎到都會想試下既:^)
上枱個份量都ok既,賣相都睇到係有心擺盤既
侍應問使唔使幫我地切埋,樂意至極啦,不過……有諗過出聲話不如自己切番算……

呢到既豬手係焗爐烤既方式去整
外皮真係百分百香脆,仲要唔會點滲油,冇咩膩感
皮肉間既膠質好豐富,十分香口,鹹度又剛剛好,仲有肉香
可惜既係豬手肉都幾乾身硬身,食食下會覺得有d難咬難嚼難吞嚥/___

伴菜比較特別既係有酸瓜,酸中帶甜,爽脆可口
一般食開都係只有酸菜,而呢間既酸菜係溫和派,酸得黎係開胃唔係乸口
薯仔沙律就麻麻啦,食落有少少出左水,水汪汪既感覺:^(

Currywurst

我地另外就點左個係德國北部,特別係柏林,甚具人氣既咖哩腸仔黎食
咖哩香腸用既係德國大大條腸仔,重肉香味既,唔多脂肪粒,偏緊實
但想講既係佢唔脆皮!!!!!/__________>\
醬汁酸辣齊備,咖哩粉加蕃茄醬,重口味啱哂我xdddd
薯角唔多脆口架啦,但又唔係話好油膩,點下醬汁都可以架啦

沒有留言:

發佈留言