2014年9月10日星期三

Ruby Tuesday-牽絲的

即興約好友出黎食飯,但諗左好耐都決定唔到食野
因為之前申請左90天會員,大部分既食物都有半價
最後兩個人又去左Ruby Tuesday食XDDD

Fried Mozzarella

炸芝士條香氣濃郁到一端上桌已經聞到(Y)
外層炸得香脆,而且沒有油光沒有滲油,用手拎住食都唔會覺得手指會油淋淋
內層就當然係Mozzarella Cheese啦,姐係好多時食Pizza都會有既白色牽絲芝士
芝士香氣重,但味道唔濃,唔只牽哂絲,仲會有少少煙韌
醬汁係marinara,都係蕃茄加香草咁酸酸甜甜,清新開胃,有點似Salsa

Ribs & Wings

呢個豬肋骨拼盤有半份豬肋骨加幾隻雞翼
當然仲有佢主菜一般都會附既薯蓉蔬果啦:^)
燒肋骨我地揀左Honey Barbecue,蜜糖燒烤版;雞翼我地就揀左Buffalo,水牛城版

先講豬肋骨,燒得好惹味
食落啖啖有蜜糖甜香同焦香,但都係自然既味道,唔會太過甜膩
不過呢個比我地上次食既Classic就乾身硬身左d,個質感有少少似中式既燒排骨
肉質緊實卻不會難嚼,豬肉肉香都重既,脂肪位唔多,照食無誤:^)

雞翼好夠味,酸甜帶辣,香口惹味,真係想食多幾隻
肉質稔軟有肉香,冇咩雪藏味同腥味,感覺不錯

薯蓉細滑,充滿香草香氣,感覺乾身實在
配上富牛油香既蔬菜食就更易入口

Fajitas(Steak)

鐵板上到黎仲係咋咋聲:^DDD,夠哂熱辣
睇住佢d肉汁閃閃下,仲要墊底有少少菜吸埋,正!
肉既份量真心多,本身見到以為好多菜係底墊起佢,點知一路食好似食極都未完咁xd
肉質軟稔,有點嚼勁但唔會過韌,冇咩筋位容易食
肉汁豐盈牛肉味香濃.就算用鐵板上都唔會搞到乾哂水

一旁附有既係Tortilla,佢係軟身既版本,咁就自己包住肉同配料食
咬落係好重麵粉既香甜味,薄身,我自己食左都有三卷都仲係意猶未盡XD
配料就有Sour Cream,車打芝士碎條,生菜,蕃茄碎同Salsa sauce
我就會一卷包兩塊肉,仲有埋配料,重點係加埋頭先食ribs果d薯蓉!!!!!
倒d salsa係面先包埋佢,薯蓉同個包底就已經可以吸左少少汁
加上薯蓉既細綿香滑、配料爽口清新同牛肉濕潤稔香既感覺交織真係好正

Ice Cream Sundae

雪糕新地講真好抵食,同出面就咁一杯中高檔(?)新地,如哈根,都差唔多價
但佢呢度可以揀兩球雪糕:荷蘭朱古力、熱帶芒果、咖啡杏仁同法式雲尼拿
咁我地就揀左朱古力同雲尼拿兩個基本款啦

面頭topping就有Oreo曲奇一整塊同餅碎、杏仁同忌廉既
Oreo我諗都冇咩好評,佢冇浸到濕淋,仲係乾身脆口
cream我又接受到,其實真係好唔想食cream,唔中意果d味
但佢呢個似係手打既,感覺冇咁油膩,甜度都不高
灑上杏仁碎,有果仁香又有少少脆度,個配搭都ok
雪糕香滑非常,雲尼拿味香濃自然,朱古力味甜中帶苦香,不會太甜膩

Ultimate Bacardi Mojito(Mega)

酒精飲品我地係冇半價既,但朋友話想試佢就叫左mega-size
但我唔中意薄荷,講真飲左兩啖試左已經冇興趣繼續
因為佢超、級、重、薄、荷、味!!!!!
最後朋友自己飲唔哂,我唯有飲少少,但……都係淨半杯
老實講真係好後悔冇阻止佢叫-___>-
如果中意強勁薄荷既朋友可以試下

沒有留言:

發佈留言