2014年9月7日星期日

Ruby Tuesday-豬肋骨

一直都好想試下Ruby Tuesday,聽講佢既燒豬肋骨真係幾正
可惜佢價位偏高,如果唔係因為朋友有Discount Coupon,今次都係黎唔到/___
最後我地用優惠價申請埋個90日membership
好啦,之後要趁有折扣食多d先(雖則我地兩個大胃到半價左都要成三百蚊一個人……

環境其實幾舒適,不過我覺得凍左少少,冷氣太強勁xdddd
雖然枱面都夠寬闊架啦,但碟頭大到都係差唔多擺得哂咁,唔係點活動到
燈光唔刺眼,整體感覺亦係一般既扒房式黑暗,但起碼我影到相仲要冇開燈冇調光

Triple Play

豬肋骨拼盤有三款食物既(唔計焗薯伴菜)
半份豬肋骨我地揀左經典味道,酸酸甜甜係好開胃,味道其實有少少HP sauce咁既
豬肋骨烤得焦香,外層食落仲有香脆感,又唔會油膩
肉質香軟綿稔,入口一抿就化開
嫩滑不老仲要有少許油脂,十分香口,令人回味:^)
另外仲有炸蝦仁,蝦肉炸得金黃香脆,又冇滲油
肉質彈牙不腥,又冇雪味,點下醬食更易入口

炸雞塊味道其實似肯伯伯雞排,呢個炸雞甚至係更實身更濃味
老實講炸雞我就覺得一般,佢冇咩脂肪,也確實是乾身了點

焗薯夾左好大球牛油,味道濃郁香口,但真心幾油膩
酸忌廉酸得黎好溫和,仲要有奶香,加埋落去焗薯食又會開胃D既

Steak & Seafood Combo(Jumbo Lump Crab Cake)

我地兩個人仔仲要點左牛扒海鮮拼盤(驚
牛扒係8oz既,點左五成熟但上桌大概係七成
牛肉肉味濃郁非常,當然冇雪味啦,仲要有不少肉汁
肉質彈牙香稔,冇筋位咁,食落唔會黏牙:^)

珍寶蟹肉餅真心係好足料好足料!!!!!
佢本身厚度已經令我地驚艷,目測至少有4cm
外層煎得帶焦香,仲要有少少脆度架:^DDD
蟹肉係完全充滿口腔,唔會係用粉漿堆砌而成,係真材實料好滿足
調味算係淡,可以帶出蟹肉自身既香甜味道,更為濃香
可惜係佢實身,有少少乾,仲要咁足料咁多蟹肉冇脂肪帶既情況下就更甚

呢個既焗薯又有d唔同,係有煙肉碎有埋芝士條咁
食落更是香口惹味,令人欲罷不能

Fried Pork Chop

呢個係當晚special offer平價加點既
豬扒煎得夠香口,肉質稔身但有韌勁,重點在於佢仲係有肉汁,仲係夠水分
食落唔會乾口韌身都吞都吞唔到,又唔會黏牙

Chocolate Tallcake

黎到Ruby Tuesday,唔食個咁珍寶級既甜品係唔走得住既xd
雪糕係雲尼拿味既,有好多雲尼拿籽,香甜奶滑得幾自然
焦糖醬香甜不膩,稠度剛好唔會太過黏牙
cream topping奶滑香濃,泡沫係好綿密又唔會油膩
我覺得cream上面既orea碎係加分位,脆脆地又香甜,降低cream既膩度
朱古力蛋糕不得不講,味道十分香濃,朱古力香氣重得尤如brownie
但佢呢個係海綿蛋糕既感覺,氣泡細密,感覺不俗
只係佢上面既topping係好難落得到去蛋糕到,其實係越食覺得越乾
朋友食到一半已經放棄,最後我又係清哂左個甜品XDDD

服務其實不錯,staff俾我地既感覺係好cheerful XDDD
同埋不時會過黎問下我地覺得食物如何,令我地覺得係會尊重同重視客人既反映
雖然話佢地有membership subscription,但唔會逼你入會又唔會係咁煩住你去推銷
咁當然會預左佢地係推銷會員計劃既,不過唔會令人反感

我地都係入左個90天試會既,價錢都係優惠價
只係酒精飲品就唔會有折扣姐
期待之後密密去清掃佢地既menu XDDDDD

沒有留言:

發佈留言