2014年7月17日星期四

辛安東-奶奶說

同朋友好耐冇見,夾到時間就梗係事不宜遲約飯局啦xd
因為想食韓國野,特別係小食同特色料理
但已經試左好多間炸雞,所以要諗下alternatives

見唔少人話辛安東燉雞不錯
我之前自己去左韓國廿幾日都冇試過
(就算食得哂佢通常都要兩人或以上先入座得
無疑係會試呢間架啦xddd

環境有韓國食店既感覺
仲有好多poster佈置擺設,好有韓國特色:^)
乾淨企理,坐位都闊落
室內位唔係單純落地玻璃,但燈光都夠光猛,起碼睇得清楚囉xd

小辛半隻燉雞 $128

認真個份量……好啦我認我大胃係一定可以自己食得哂
味道幾濃,香氣重,辣度都可以接受(我唔係好食得辣
雞肉連皮,感覺有點油膩,夠入味,肉質微老但水分足
蘿蔔薯仔都好入味,仲帶來點點清新感
薯粉晶瑩,爽口彈牙,不淋爛不易斷(唔係韌果種:^)

舂米炸雞 $48

講到份量……算啦真係幾塊雞咁囉,少左d咁
炸雞外皮幾香既,但有少少油,同埋有點濕稔唔算脆
雞肉脂肪多,食落有雞油同肉汁,保持到濕潤唔會乾柴
醬汁酸甜開胃,即使係creamy厚身,都起到解膩作用

芝士咖哩年糕 $48

賣相十分吸引,一睇到相都未影差d就食左XDD
表面芝士層幾厚,係落足料架!
焗到金黃微焦,食落香口濃郁仲有焦香,溶溶地牽哂絲都係個賣點:^)
咖哩汁偏稠,味道香氣濃郁,辣度一般
年糕份量都ok,煙煙韌韌,糯感足,彈牙得黎唔會太黏太爛
整體感覺真心絕配,個份量係剛好,啱同人share
雖然自己食一定食得哂仲唔夠飽,但會有點膩xd

海鮮煎餅 $68

一睇個份量……好似幾少咁
不過煎完外表帶焦香又未去到燶黑既地步係唔錯既
用料都足既,係滿意既,海鮮爽口彈牙不會韌
餅皮香口,有點點糯感,加上沙律醬酸酸甜甜好解膩:^)

真露煮大蜆 $68

真露酒香清醇,加入煮成湯後酒氣稍稍蒸發,保持微微香氣又唔會太嗆
老實說蜆既份量都不少,我地仲以為係得十隻左右架咋xddd
蜆肉爽口帶鮮,大部分都開哂口,得一兩隻係食唔到既
蜆肉仲係連殼,聽講唔新鮮或者死蜆果d蜆肉好易會甩殼,咁好明顯佢地用料都合格的
食完蜆就飲湯,湯毫不油膩,調味得宜可以帶出鮮味,仲有少少酒香(Y)

沒有留言:

發佈留言