2014年7月23日星期三

好好-有耐心

同朋友去到佐敦都下午一點幾
想求其食「少少」野之後去食下午茶XDDDD
最後搵到呢間上海野
地點好就腳一出地鐵站轉左轉左就係:^)馬路都唔使過

擔擔麵套餐 $42

個餐就係送一杯自家豆漿,可選熱或凍:^0
咁我地兩個人,可以揀兩款唔同配料既share是不錯的xd

豬扒一款都有幾塊,更有帶骨豬扒(個人認為好食d,特別係骨邊肉
好入味,帶點香茅香,冇羶味雪味腥味
肉係熟透既,實身,但不必驚慌,佢係一咬即撕開,唔會太韌太難嚼
脂肪帶不多,頓時肥膩感大降

牛肉一款有幾片肥牛,真心係肥既多脂肪位,不過整唔走唯有照吞食
牛肉唔算太薄片,還是有點咬口的
肉味幾香既,可惜真係過老過韌了
基本上我是咬不開的……唔想嘥野我真係成舊吞左佢,但感覺真的麻麻

擔擔麵底係幼麵,滑身得黎條條分明冇痴埋一舊
不過講明先佢唔係散到一條條咁既「條條分明」
我既意思係麵條仲係一捲捲卻沒有黏爛
保有少許咬口,咀嚼間還嚐出點麵香來了!
湯底重花生香,但感覺唔會太油膩,帶點辣度更是惹味
蔥花既清香解膩之餘亦增添了一層香氣

豆漿

飲落幾清既,雖然有糖但唔算太甜,豆味清

服務方面其實是不錯的
我地係度諗左好耐又選擇困難症既時候都冇催促同黑面
另外同場加映有多要求既顧客,這裏就不說她了(公開平台唔想黑人
講真平時餐廳仔晨早就趕左個人出去,一唔係就加料招待佢
d姨姨都係好心平氣和同佢對答,盡量滿足佢要求(Y)

沒有留言:

發佈留言