2014年7月27日星期日

東大門-韓風起

睇完電影Chef之後突然好想食肉
(對不起地球,是我的錯,我有罪
反正黎到旺角,不如去食韓燒啦咁多間可以揀:^)
係MTR出到黎,咦係喎咁耐都淨係去梗果幾間,東大門見有朋友食過但冇親身試過
咁就呢間啦:^)

早到既時間冇咩人,雖然有d預約左,但我地都仲係有……包廂?XDDD
感覺多左私人空間:^)同埋可以邊望住崔秀英邊食肉(做咩姐你……

 各式前菜

青瓜微稔,唔夠凍:^(
但清清地,加左醋酸酸甜甜都幾開胃

魚蛋條甜中帶點點鹹味
感覺唔會太甜膩,爽口不油

粉絲唔係韓國果種粗身彈牙既,佢係幼條
不過煮得剛剛好唔會太稔爛,味道亦可以,不算很油

大豆芽芽菜仔都好爽口,食落清新唔會話太重調味,亦未見過油:^)

泡辣蘿蔔酸辣爽脆,辣得黎唔會嗆,夠入味
蘿蔔充滿水分,又冇白蘿蔔本身既青澀味:^)

咸魚仔十分脆口,易咀嚼唔會過韌過硬
鹹中帶甜,作為小食係幾惹味
可惜係佢好多都係好零碎,真係夾得起既只有寥寥數條/__>

青菜其實係菠菜,清新不油膩,邊食肉邊清味蕾也無不可

薯仔綿密可口,鹹甜既味道互相配合,減低膩滯感
只係如果中意爽口薯既話就未必啱啦:^0

椒鹽雞翼香脆惹味,調味得宜唔會過鹹
雞翼好大隻,煮得夠入味,冇雪味冇腥味
但表面有點兒油膩,都係食一隻兩隻就夠了:^|

 燒烤美食

講真我覺得呢度既肉食都ok架
至少佢唔會起勢咁醃,搞到淨係食到有甜味
我知韓國本地都係好興醃到d肉甜甜地咁食,但問題係香港好多搞到冇哂肉味
食左d咩肉係完全唔會知,因為同一個味-__>
呢度既肉係真係有番少少肉香,肉汁原味咁,食落都冇咁甜膩啦
不過覺得佢地好多都漏,唔知無心定有意啦,點左兩輪青口真係半隻都冇上過-__

牛肋骨要點XDDD佢近骨既肉比普通位置好食少少
感覺軟稔嫩身,肉味算是香濃,同埋唔多脂肪位唔覺肥膩

八爪魚仔都幾大粒,食落彈牙有嚼勁,冇雪味冇腥味:^)

石斑魚感覺雪到好硬身一條咁
燒完之後係乾身,肉質不可說是嫩滑,但食落好爽口又唔腥

牛脷薄身,大小適中,牛肉味幾香
其實唔使燒好耐,脆口帶點焦香就最好
食落爽得黎有少少咬口,但又唔會太韌去到咬唔開既地步

豬排骨就麻麻啦……佢切個骨位有d難咬有少少界口
中間豬肉位燒完韌身要食到肉就更加困難了/__

名廚美食

豬腳係薑醋版既,炆得非常軟稔可口,夠哂入味
豬皮柔軟又夠清潔,膠質好重,充滿骨膠原既感覺
不禁食了幾件,都唔會覺得油膩,甜醋不會太稠身,甜甜酸酸甚是開胃

滷水雞腎食落算爽口,稔身易嚼不過韌
係幾入味既,當小食食都好香口


人蔘雞湯入面真係有dddddddd蔘碎條既
但湯……飲落去真係唔覺有蔘味囉,不過一早預左所以唔係咩開心大發現
雞湯底……說實話連雞味都唔覺有,再見//

豆腐湯係清既,冇辣,又唔濃味
豆腐同湯料都俾得多,但豆腐得個滑字而冇豆味……算啦//


炸蕃薯炸得好脆,但外皮略嫌太油膩了
蕃薯味道清甜,纖維絲不多,綿軟香甜

泡菜肉餅餅底厚身,外脆內軟,味道微微酸辣甚是開胃
沒有細看餅既結構,唔多覺有肉,但食落唔會好膩

煎蔥餅餅皮厚身軟糯,外皮帶點焦香帶點脆度
但……認真佢叫蔥餅唔係叫大餅?蔥……係邊?我搵得你好苦;^(

炸咖哩角薄脆不膩,不過講真唔知佢係咩餡
真心好薄,係薄到入面有咖哩味,但餡係冇存在感既

椰汁糕有聞幾係野……至少我係吞得落既
椰香就算數唔講啦,佢糕身係好易爛好易斷開唔實身既
食落有點黏稠感覺,甜度剛好,唔會太濃太甜膩,正常既


腐竹糖水都足料既,聽我講點呢個做sweet ending大概會好過椰汁糕……
甜度不算高,食落清清地
腐竹量多,綿滑至入口即化既地步
不過佢蛋花就有待改善,佢係會落到一大團咁:^0

整體黎講真係……一般般
我就唔會話有幾想再去架啦
服務普普通通,真係一dd員工咁,仲要係唔同時段佢地態度唔同
漏單呀唔記得野真係常事,但又未去到會鬧人咁既
(睇番以前有人講係度俾職員鬧,但如果講到係鬧既話我真係唔會忍……
少少耐性都唔想俾佢,老子也不是省油的燈就是了)

沒有留言:

發佈留言