2015年1月27日星期二

皇帝雞-無骨雞

來到總結前最後一篇炸雞文
係深水埗西九龍廣場入面既皇帝雞,其實剛開業時已經想去
只係本身自己唔會經開果頭,去深水埗唔會上去西九
之後熱潮越盛,仲聽聞會賣斷市
結果一拖再拖,去到最近同朋友去深水埗先諗起佢

呢間韓式炸雞小食係韓國人開既
落單果陣佢一下子就用廣東話問我
都唔知用番廣東話定韓語答佢好XDDDD
最後我地係全程廣東話

餐牌選擇只有三款口味:韓辣醬油甜辣
友人話驚韓辣會太辣佢受唔到,甜辣似乎比較吸引
三個人,當然買最大碗分享啦!

甜辣炸雞(大) $75

睇個份量就已經覺得十分抵食!
諗起平時去餐廳食,真係兩三倍既價錢架
我地粗略每人都食到五件,姐係入面我諗有十幾件無骨雞球,唔係雞粒呀XD

醬汁既甜辣味道剛剛好,惹味又香口,辣度不過份
稠度亦是適中,炸雞用醬翻炒後均勻沾上醬汁
加上帶香既花生碎,少許脆度,感覺更為可口

炸雞上面放左少少年糕條,煙韌稔糯帶米香
煮得是剛剛好,黏上醬汁後沒有粉爛出水
炸雞球外皮不厚,炸過夠香而不油膩,裹上醬汁仍帶微脆,係合適既脆感
雞肉脂肪位不多,也不會是一堆雞皮
肉夠香稔,無雪藏味,熱度均勻傳至中心,唔會外熱內冰

不足之處大概係我地食唔哂三隻味

沒有留言:

發佈留言