2015年1月11日星期日

至尊重慶雞煲-香辣雞

識食一定宵夜時段去食!
好似會少人又唔使咁逼

呢間係創興廣場樓上既雞煲店點知係夜一夜都仲不少人頭
我地兩個都等左十幾分鐘先入得,明明已經十點左右

小辣雞煲

雞煲湯底聽聞係用左十幾種由重慶運來既香料調味
入口當然係重椒香,麻感一般,或者因為小辣所以微弱到不太能嚐出來
另外,薑蔥蒜香氣亦算突出而分明,互相配合未會大差異
雞肉肉香甚濃,肉質未至於嫩口,但不老不柴,又唔算好肥
我地兩個人只有半隻雞,只係份量都夠皮既,反正可以任食其他食材

即包餃子

呢個係比較亮點既食物,因為其他多數都係平日邊爐料,冇咩特別想講既
佢有三款:豬、牛及羊
我就三款肉都食既,咁就梗係試哂啦,朋友就冇食到羊啦
三款餃子外皮都帶微微彈性,包裹得不錯,唔會好易穿爛

我就比較中意羊肉餃,全因佢款底特別
平時邊爐放題都甚少見有羊肉餃子,豬肉版最普遍,牛肉都不常見
較較咬開外皮,佢入面仲係濕潤帶少許肉汁
味道唔太油膩,至於羶味……感覺不大
就算對羶味敏感,我諗都會覺得佢算溫和既:^\

服務……想講個效率真係頗低,同埋有時會飛枱
漏單遲送一籮籮問題,態度有少少串但叫可以接受
基本上都唔多位要佢服務,除左點選配料一環,因為好似飲品咁都係自己去斟去拎

沒有留言:

發佈留言