2015年1月30日星期五

平昌-豬排骨

近幾月繼續吹韓風……
除左韓燒、炸雞及冰品,當然不能少數最近既芝士豬排骨

話說之前去自己去韓國,得一個人又唔係好想食咁貴
番到香港,數月前路過一家位於灣仔既韓國餐廳見到有得賣
但係價位就頗高,所以都係推薦左俾一位相識既人氣Instagram用家
結果佢一出就吸引左不少追蹤者去試

今次呢間本身剛開業就諗住一嚐:^0
只係當晚去到莊士倫敦廣場,搭升降機既時候發生左少少意外
最後不安心久留,都係下次先算
拖拖下,就去到今個月先食到,打得黎我諗都蚊訓


即使係平日晚上都極度旺場
建議訂座,否則七點前九點後大概先唔使等太耐
另外唔好好似我地咁登記完走左去,因為就算留電話佢都係唔會打俾你,係無作用的
最後我地總共等左個幾鐘

主入口有電視屏幕,不時播放MV綜藝節目
可以俾等待中既客人一個娛樂選擇,冇咁悶冇咁無聊,就冇咁易等到不耐煩
都係一種減低客人中途離場既方法

終於入座啦!!!!!
等候期間我地已經諗好左點咩菜式
一坐低就可以黎料了XDDDD

只係可能真係太忙
而且有部分職員又唔係好識韓文,難以同韓籍員工溝通
以至點左餐都好似唔知有冇落到單咁-____________>-
講真早知係咁,我就直接搵韓籍員工幫我啦……
仲要之後一直揚手示意都冇人理
老老實實我真係超級十分不耐煩囉!
服務表現我真係不敢苟同

環境算是清潔整齊
至少冇成地垃圾,桌面座椅又冇咩殘餘物
只係有點水跡及油光,食慣就唔會當係一回事
不過講真係幾大油煙,有時候望遠點都會帶點灰白
食完就真係連頭髮都一大陣烤肉味,或者……可以說是油煙味
當然,覺得好香好正既咪儲起慢慢聞囉
假若是一般情況,個人認為最好聽日換第二件衣物,洗埋頭最好xd

前菜係平日常見既款式
菠菜稔身帶爽,清香夠水分
不算油膩,配上白芝麻則更添香氣:^p
辣青瓜幾爽脆,醬汁稠身帶甜辣
同埋有少許似魷魚切絲伴食,因為只有一兩條,醃後質感亦有變,不易猜想
豆腐應該十分保險啦,全因用既都係百福
泡菜酸辣度係易入口既親民版本,只可惜有點包裝瓶罐既殘留味道
豆芽勝在夠清爽,唔會好似有時食到好多麻油反而變膩

芝士豬排骨 $188+10%

好明顯呢個係一人既份量!!!!!
佢係小小既一盤,只有三條豬肋骨
上桌既時候係開氣爐,燒熱鍋以溶掉表面既芝士
芝士正路用既係Mozzarella,方便牽絲,又唔會太過重鹹得令人止步

侍應會幫手捲豬肋骨
但在這之先,要先好好均勻充分地溶掉芝士
因此當本身係碎條狀既芝士半溶至外圍起泡時,侍應就以半炒既方式混合芝士
咁樣做係可以防止外邊既芝士太過熱至燶黑
亦都可以將半溶芝士既熱力帶進未溶既,去加快速度


侍應其後會捲好肋骨,分配俾我地
三條肋骨又點平分兩個人呢?
侍應十分聰明咁將易離骨既稔香豬肋骨去骨,把肉分兩份,捲好芝士就俾我地
再者,用唔完既芝士佢地會捲埋一個淨芝士球俾客人
師奶心態加唔想浪費食材既我真係嘖嘖稱好!!!!

捲好既一條豬肋骨,外層包覆著厚身且大量既芝士
混合豬肋骨原有醬汁既橙紅色,變得金黃誘人,賣相吸引拎足分!

講番芝士部分,本身已經牽絲,咀嚼下來是韌勁十足
加上場內空氣流動大,冷風一句唔該都冇就將芝士豬肋骨吹凍
令到外層厚過一厘米既芝士層變得冷韌,食落膩度甚重

豬肋骨表現令我甚算滿意!
佢既醬汁係類似甜辣燒醬,稠度中上,香口惹味
遠睇都已經見到辣椒外皮既碎片,辣味自然帶香,並有少少麻感
越嚼是越有辣勁,感覺可接受
然而如此濃味既醬汁係冇喧賓奪主,佢沒有搶去豬肉既肉香肉味
肉質稔香易嚼,又容易離骨,唔可以話好嫩口但未有想像中乾硬
雖然我覺得佢捲唔捲都唔會有太大既味道落差,但這就是特色,不是嗎?

芝士豬大腸 $188+10%

兩個人食一份又點會夠呢?
話就話黎之前已經食左野打底,但淨係一個小小既豬肋骨係唔夠架!
我地兩個都係中意食豬腸既,見到呢道菜就不期然心心眼xdddd
上桌格局同前者無異,只係今次既辣炒大腸咁散,唔知又要點食呢?



好啦,又係要得侍應出馬對付呢一鍋
見佢都係拉長芝士再捲捲……
其實咁散,捲到咩?捲完又會變成點呢?

話說捲完仲淨左好多洋蔥及芝士
今次我就請韓國姐姐留低個鍋,好等我地食埋最後一層唔好嘥(Y)

呢兩碗就係侍應出手下既產物
驟眼看去……嗯,好似細份左啲喎,一碗飯咁上下都未必有

芝士部分同豬肋骨既版本大同小異
只係今次個醬汁就冇咁稠身同甜香,辣度則是相若
芝士團都仲係好易凝固,食到冇兩下就已經係可以成件芝士由碗底夾起
中間係包裹住豬大腸及蔬菜配料,少不了是香辣醬汁
芝士團放涼少許既感覺仍然係考牙力既!
而且豬腸既脂肪油份比佢地豬肋骨既純瘦骨,的而且確係油身膩口左
結論係豬腸版本係較少甜多油:^||||||

豬大腸既佔量原來係好多既
之前未捲佢就炒埋一堆睇唔清;捲左,又壓實一團,找不見
入口是彈牙不黏,稔身又富嚼勁,且不會過韌至難以吞嚥
豬腸原味既香味都係好突出,之前食到芝士都有帶其油香
大腸係清潔得潔淨又無異味,只可惜中間既脂肪團亦清走
當中富含既豬腸油脂香氣,是不得復見了/___>\


沒有留言:

發佈留言