2015年1月16日星期五

唯珍-街坊味

唯珍近廟街,算係間附近選擇多又平,而自身位置不太旺既小店
係非繁忙時段都仲不時有客人消費,無論是堂食或外賣
最近想食下中式既食物呀:^P不如就試下啦

餐牌一目了然,簡單易明
通常店方就會叫客人就咁大嗌過去講自己食咩黎落單,感覺好街坊
食完就去中間既櫃檯結賬:^)

環境算是坐得舒服既,唔會過份緊逼
特別在於佢一張張長枱,有少許似矮版吧枱XD
衛生情況算可接受,又要講啦,起碼我呢個有點潔癖既細路係坐得落

蔥油餅 $10

拿佢餐牌寫十蚊件,係指呢度成碟架XDDDD
因為佢既一件係大圓餅,切開自然就係幾塊扇形煎餅,裝成一碟,份量幾澎湃
外皮金黃帶焦,焦香甚重,餅間更有蔥段透出,十分吸引
夾起一片,仔細看看,蔥量還不少呢,不槐我對街坊店既豪邁既期望

入口香脆,但不會過乾過硬,芝麻香亦先聲奪人
蔥香清而重,不會帶有惹人倒胃口既青味,又不會竄出讓人難大啖既嗆味
蔥花既濕潤度亦令煎餅感覺不會太乾太難嚥
油膩度不高,只可惜咀嚼之間未有想像中既麵香麵甜

無錫排骨麵 $33

無錫排骨細細一碟,但都叫有三數塊大塊既
排骨既骨,其實只係可以嚼咬既脆軟骨,正中我心意,脆口又過癮
排骨肉硬實,老實說我個人中意硬實既質感
只係大部分人都偏向稔香可口,一抿即化一種
不過呢個又係真係太過硬了,雖說係我心頭好,但食落係有種咬積木既感覺
醬汁酸度不高,反倒是非常甜口,當然,帶鹹

湯麵表面既蔥段雪菜灑得落落大方,睇到都覺得開心
蔥段清香不嗆,雪菜順口味香
麵條係粗身既,滑溜彈牙,條條分明冇黏實一團
只係佢嚼咬下沒有麵香麵甜,估計都不會是自家製品了,有點失望

整體而言,味道質素一般,但勝在夠家常
而用料都算大方性價比偏高,經濟實惠叫幾抵食,且人情味甚濃
以前上網見人話極度重味精,雖然我都係對味精比較敏感,但又唔覺得嚴重至此

沒有留言:

發佈留言