2015年1月27日星期二

混亂拉麵-三倍菜

好友難得係美國番黎香港,總要見見面
結果三個人就去番我地圈子獨有既蒲點--深水埗
基隆街、欽州街……懂的會懂。
然後朋友提起上次路過,睇到一間店名有趣既日本拉麵店
上網搜搜,嗯,就係最混亂果間

本人非拉麵迷,如要專業分析,這篇你可以略過
對於二郎系拉麵既認識,就止於ラーメン二郎一店
記得以前見過ラーメン二郎既拉麵山照片
心諗,好想瘋狂食哂佢堆菜
既然呢間混亂拉麵係主打二郎系,大概可以完成一日既纖維目標吧?

店外既特別告示,提醒以下人士慎入
胃口細
不喜粗麵、豬背脂或芽菜
準備與客人開會或與女友約會
咁搞笑?一於試下佢搞咩野先!:^p

特別的雞肉版拉麵,不過今次就只係食番普通版
雞子供」,即是指呢款雞拉麵係適合兒童 こども既份量
但朋友叫我用廣東話讀……嗯……(汗

食之前第三個注目點
三倍野菜」!!!!!
黎到之前已經知道混亂拉麵既基本配料都有得揀三倍份量
先前一早打趣說要友人們點三倍野菜,然後俾哂我食XDDDDD
不過最尾都係冇啦:^P

餐牌選擇太多,心大心細
雖然話剛才已經食左少少野打左個底,見到咁多款式既拉麵,都揸唔定主意
店員有見及此,簡潔介紹左款式選擇
語氣亦十分和善,沒有因我地遲遲未決定而催促,服務方面,印象不錯
最後我地決定試哂第一行既三款:原味、玉子及芝士

混亂玉子拉麵 $85

拉麵到來了,感覺上沒有我想像中既震撼
也許自己本身食量大,除非佢係邊爐咁大鍋我就真係會發心驚:^0
咩都唔講,先試湯底
入口係油架,真係好油架喎,不過同時豚骨香氣非常濃郁
大概是豚骨既油脂,熬出來後反而鮮香到不行!
而且油脂浮油也有保溫的作用,唔會驚食食下變冷麵

見到大蒜,點可以唔加?
我又唔使見客,又冇女朋友,毒拎一條,食多多都仲得!
蒜粒夠細夠出味,不青不嗆口,平易近人

加得蒜,又點少得豬背脂,背脂先生?
怕膩怕溜就只好食配上既數塊豚肉
稔香肉化之餘,仲帶有一邊脂肪,油香可口
嘴饞的,輕輕叫喚一倍先生
切成粒狀,晶瑩又吸湯,入口微溶,也沒有太膩既感覺

玉子就是溏心蛋這樣
橙黃半熟既蛋黃,看著已經夠吸引了!
入口固然係蛋香稠重,黏而不膩,蛋白亦算嫩身不老韌

中間既就係三倍野菜,主要係芽菜,也有點椰菜,清甜但味淡
芽菜雖有吸湯,但仍留自身原味,微爽
只係點左就真係最好食哂,唔好為左影相影落好澎湃而浪費食物
重點係要注意佢係極多芽菜,開頭根本就只係一直食芽菜
因此店外寫明唔中意芽菜慎入係有原因既

自家製麵條分中粗麵及粗麵兩款
我揀左5mm粗麵,彈牙富韌勁,咬落都有麵香
而且吸到少少湯入味更讓人意猶未盡
不過個樣就真係幾手工,有點參差,有時係直條形,有時係螺絲形

朋友點既原味,同我食既只是玉子既分別
佢點既野菜食唔哂,唔好嘥,有我係度,我清碗了
芝士版本則是有一大堆芝士粉覆蓋拉麵
嚐著,芝士粉算鹹香,香味濃度屬中上,只係感覺上同湯頭不太配

係近門口位見到有家麵,姐係店方自家製麵俾客人買番去煮,聲稱可以煮得番店方水準
老老實實,我就唔信會煮得到同等滋味
如果要食,我寧願親身再來一趟,食番店方自製自煮既麵條,才叫安心

聽到師傅佢地細細聲講話冇哂麵冇得做晚市
我都唔敢肯定,心諗可能聽錯姐,會唔會係連晚市都做唔到
結果離去時,在店外就出現了這個牌子。

沒有留言:

發佈留言