2014年11月2日星期日

RBTea-回憶中

仙踪林呢間台式Cafe相信不少香港人都聽過
好多年前成日仲搞亂左仙踪林同仙跡岩XDDDDDD
太子始創分店之前結業後就覺得兒時回憶好似被消去了:^(
好彩佢而家開番RBTea,都係台式Cafe,只係食物就係新式既
例如係吐司、鬆餅……
先前路過都冇入到去試,今日終於可以一嚐滋味:^d

辨認座係用左仙踪林傳統兔子造型
不過我覺得真係太細,個號碼就更加細
職員送餐既時候好難睇得到,如果搞得耐又有機會令到顧客不耐煩

環境合格既,餐廳雖然地方不大,座位又唔少
但佢每個位都有適當既空間,加上枱間既隔離都係合適既,坐落都舒服
有點美中不足係……我真係唔中意椅背係縷空,放唔到私人物品

餐廳走田園風,周邊既裝飾都好吸引眼球
見到呢一兩年幾興既玻璃球園藝(?),掛哂上去做裝飾,好得意xd
下次去我一定要坐下全店只有兩張既雙人吊椅先:^00000000


鮮果脆香鬆餅 $88

一送到上黎,嘩原來咁大份:^00000000
話說我係食左重量級正餐先去食甜品,點知原來又係勁野xdddd
賣相色彩繽紛,感覺好吸引呀,唔講咁多,食左先算!

水果款式多樣,香蕉、奇異果、西瓜……食落感覺新鮮多汁:^0
黃桃片味道唔會太過甜膩,並非係一食擺明係罐頭糖水浸果種

中間有一球雲尼拿雪糕,講真本身唔知佢係Mövenpick既出品(係番到屋企上網見到
只覺雲尼拿味夠香,而佢香得黎係自然香仲要冇膩感,好清新
見到雪糕有一粒粒既雲尼拿籽,就自然明白點解味道可以咁天然
因為佢唔係只靠人工香精去造味既!
雪糕質感細滑,綿柔既感覺仲有幾分似軟雪糕

其實我唔係咩鬆餅專家,但我中意食外層微脆而內層鬆香可口既窩夫
太硬脆刮哂口或者太稔軟又濕潤既我就麻麻啦
呢個一睇我就驚佢係伏,因為面頭有咁多食材舖哂係度,水分重到冇可能唔淋啦

用叉拮開,點解好似塑膠咁分唔開既?(熟既就知我覺得用刀好煩,盡量唔用
好啦終於界到一塊出黎,入口……
咦!又幾脆喎,咬入去個心仲係鬆軟既
仲要食入口感覺紥實唔係好似風咁,亦都有好重鬆餅既微甜麵粉香氣:^0000000
跟手我就扮偽文青係度hea時間(扮個偽既,堅慘xd)
放到凍左……食落去仲係外脆內軟
配上朱古力漿焦糖漿增添甜香,整體真心係覺得唔錯:^)!!!!!

完食冇難度:^)

黑糖鮮奶咖啡 $38

記得細細個果陣呀媽有時會帶我去食下野飲下奶茶
以前飲開芋香同胚芽奶茶
但見餐牌冇呢d選擇……
想揀熱果茶,但職員又話冇咁多煲茶既機器(?)
要搞好耐,同埋已經有幾個客落左單要做左先
結果……我就點左呢杯(講真我中意茶品同埋無奶無糖既咖啡多d……

味道始終偏甜,黑糖既香氣好重
只係奶味真係太過濃郁了,我會中意咖啡香濃少少既
一杯既份量都算多,咁都算對得住個價既:^0


沒有留言:

發佈留言