2014年11月26日星期三

亞坤-凍冰冰

經常排長龍既過江龍不得不試
本身想食下佢地出名既吐司,只係當日有少許唔舒服,想食熱少少既野
所以最後揀左椰漿飯,結果是惡夢的開始……

 環境真係唔好提,衛生到枱面泛哂油光
咁我自己有潔癖就算啦,又唔好咩都賴哂人……
只不過,第一次去係幾隻蒼蠅,第二次去有蜜蜂
其實我想問好耐……
我係去左香港公園定去左間餐廳?

椰漿飯 $48

炸雞係大舊多肉,感覺上就大份足料既
但凍到滲哂油,炸皮稔軟而唔係正常該有既脆度
唔好食既你俾咁大份我有咩用?:^(((((((((((((((((((((((

其他伴菜都係凍既,不過呢d食物凍就有道理姐……
左上既豆角雖然油,但香口夠味
重點就係佢油,調味只係包褢係外面,豆角仲係清甜爽脆
酸瓜清新爽口,酸中帶微甜,唔會太刺激,仲幾醒胃
參巴醬辣中帶少許甜味,又有微微鹹香鮮味
油份唔算太多,唔會好膩口

椰漿飯帶椰香,唔會過份濕黏,冇爛飯情況出現:^)
結塊不多又有少許嚼勁
煎蛋帶焦香,但蛋白部分有點老韌,蛋黃就係溏心既
整體黎講份量幾少,價錢又唔平,唔抵食/___

另外一提飲水要俾錢,隔離枱話係新加坡既慣例
我冇去過就唔知啦,但有親戚住果邊
加埋上網搵資料都完全冇提過有咁既事……

沒有留言:

發佈留言