2014年11月9日星期日

王府-瘋水餃

好耐以前係中環一帶行過
呢間店舖就有位伯伯問我係咪入去食野
剛剛好我已經食完午飯,入面又好似好多人咁
所以決定擇日再去:^0
結果搞到過左差唔多成年先再黎-____
但就見唔到果位伯伯……


餐牌選擇幾多架
唔只係佢地出名既水餃,仲有飯、麵、小菜……
水餃亦有水煮同香煎,不過我就好失敗地又係睇漏眼冇揀煎……
另外佢有得外賣生水餃番去自煮:^)

細細既碗仔好得意:^)

羊肉京蔥水餃 $56

一望落去,嗯……冇穿冇爛,係個色水唔夠吸引,但講真就咁水煮餃係咁既
餃皮厚薄睇相都估到,咁透餡就點都唔係厚到食粉先啦
外皮厚度剛好係唔易穿既,我估係半厘米?食落煙韌又有少許麵粉香
羊肉餡料調味較清淡,帶有濃而不膩既羊肉香氣
肉汁豐盈可口,只係蔥香就太微弱了

狗不理包子 $32

賣相好似小籠包,但大小就係肉包咁
以前都食過幾次狗不理包子,佢既外皮係香甜軟綿好似普通中式包咁
特別之處係佢既外皮係好似發唔起既包咁,所以薄身得黎有嚼勁

肉餡調味剛剛好,更帶出肉香
餡料冇油膩感,肉汁被外皮內層吸收
加上原本包既微甜,整體味道好不豐富:^D

炸醬麵 $42

炸醬味道偏鹹,帶有油香
因為佢係黏稠既,攬拌時加入少許湯就會容易拌勻
而且湯有調味,唔會好似加水咁沖淡哂

蔬菜味道清新,配上肉潤豐盈既炸醬就可以減低膩度
麵條算係粗身,合我心水
食落軟稔帶香,唔會俾炸醬味完全覆蓋!
整體份量還可以,可能我本身食得多?俾我食就一定要加好多其他野啦xd

五香排骨 $38

五香味道十分濃郁,擺近唇邊就已經係重重既香氣
排骨唔係我想像中蒸排骨既樣,反而係好似豬軟骨咁
食落唔會有粗硬既骨塊,仲會有少許脆骨軟骨
肉質稔軟到一抿即化,雖然係熟透,但佢唔會韌身又唔會乾哂水走哂d肉汁
份量唔多卻是我好中意既一道菜(因為大食所以會考慮佢份量先推介xd

驢打滾 $18

香稔軟糯,真係一夾起已經軟癱果種
神奇在佢係緊緊黏合,唔會散開
紅豆蓉細滑清甜,配上外層香氣甚濃既黃豆粉,感覺甜而不膩
厚身又唔會令人感覺膩口
同埋佢算係大件,換作係出面食貴價餐廳既薄身版,都有四件掛
加上手工同賣相……其實都係值得試既

豌豆黃 $18

質感有點像大菜糕既爽口硬身,但佢仲帶有微粉
豆香重而清,就算係甜食都唔會膩滯
不過就比較易爛易斷開,夾起黎要就一就力度

豆漿 $7

細細支,對於我黎講就甜左d
豆香一般,唔係話咩必飲咁既

價錢如上,一間多次入圍米芝蓮既小館……
值唔值得就睇你點定位
點都要提下,係我既角度,佢份量係偏細既

沒有留言:

發佈留言