2014年11月29日星期六

永合成-日間煲

冬季一定要食煲!!!!!
永合成係罕見冇晚市既煲仔飯(通常入夜先多人食
聽講係香港幾出名同埋好好食
但因為地理位置真係唔多就腳唔近我,一直都冇緣一試
今次終於的起心肝趁係4pm打烊前快食一餐煲仔飯xd


窩蛋牛肉飯 $60

個人喜好就咁呢個配搭
拿拿臨點左煲仔飯,話咁快上枱食得!
 牛肉係另外炒好調哂味既,帶嚼勁又不黏牙
入味又唔會過分掩蓋肉香,一望好似好疏落好少料,但都夠撈飯
上枱時窩蛋已經變左溏心,有點可惜
飯底粒粒分明,飽滿鬆香,熱力幾平均
不過冇咩飯焦:^(,同埋我個人比較中意硬身d

排骨煲仔飯(加臘腸) $72

排骨肉質稔嫩,滑身香口
雖說是脂肪位幾多,但不韌不黏牙,仲有肉香,都叫肥得過既
其實我本身已經唔多中意排骨,加埋豉椒真係頂唔蒲
不過佢地豉椒既味道香濃而不粉,我就好憎黏笠又要帶粉狀果種感覺,好彩呢個唔係
飯底同剛才牛肉版本同出一轍,冇咩飯焦真係有d遺憾/___
佢地既豉油不甜,但唔係淨鹹味仲帶香既,重口人士忍唔住狂落
份量偏少,一般食量既屋企人食左一煲都話覺得唔算飽肚
整體黎講佢唔係難食既,只係唔太啱我個人口味
價錢又唔係話好平,時間同地點不太方便,我都係試過就算

沒有留言:

發佈留言