2014年8月21日星期四

漢城美食-甜辣雞

話說已經試過香港大部分既韓式炸雞店
知道仲有其他選擇就梗係會想試下新店而唔係翻兜啦:^)
有時行街都會見到漢城美食
呢間算係連鎖店了吧,數間分店都係集中係油尖旺一帶
今次就係午飯時間剛過少少既位黎試
避人流既戰術係成功既!
入店只有我地一枱,係其後先有兩三枱客入座

甜辣炸雞(全) $163+10%

講真個性價比……對比起大部分係香港既韓式炸雞店,係可以接受的
去過韓國食過好多間,連鎖有小店有,首爾有市外有
真正最original既韓式炸雞真係唔係勁好食,仲要帶點乾身
因此我一直唔明點解大家咁追求所謂的原版
各花入各眼我都唔想俾人插我唔識食定係點
但想要原版請去韓國走勻全國食番十間八間先定奪真正既韓國炸雞係點啦:^)

發完牢騷講番呢碟炸雞:^)
甜辣醬味道大概係有時去韓食店食拌飯落果支紅通通喜洋洋既辣醬
灑左少少芝麻,食落有芝麻既香味,算係加左一層香氣
炸雞唔可以話係食過最好食既,但都入左我既上位圈
外皮厚度一般,唔係太脆,但沒有滲油情況出現
雞肉仲保持有點水分,易撕咬易入口,配上甜辣醬汁更是惹味
雞骨唔算多,相比起出名多骨既李家,佢最多係第二或第三位
總括而言又係可試可不試
呢間既優點係多分店同埋唔使排好耐隊,價錢質素都算相宜既

沒有留言:

發佈留言