2014年8月21日星期四

土司工坊-脆口多

晏就食完個heavy lunch仲唔夠喉(我認我太大食
過左黎吐司工房整兩件先:^)
但佢就算係平日下午茶都幾多人,唯有搭下枱

細看menu先知原來有幾款吐司可以揀既
傳統吐司就係兩片烤過既吐司夾餡
南洋西多士就係炸多士啦
鬆軟麵包係類似餐包咁夾餡既
厚土司就係厚切烤多士:^)
話明土司工坊,我梗係揀番多士啦!!

潮州辣蝦米傳統吐司

內餡唔多,要預左真係薄薄一層仔附住咁架咋
內餡乾身,但比肉餡更為濕潤,鹹中帶辣,有少少似蝦醬既香氣
吐司烤得金黃香脆,咬落有焦香味之餘,仲會慢慢有麵包香溢出

咖椰厚吐司

因為腸胃問題唔係好想食牛油,一問之下可以走就當然走油啦:^)
呢個咖椰醬係佢地自家出品既,有一罐罐可以買番屋企用
都係果句你要預佢係薄薄一層,唔好諗太多!
椰香味重得黎算清,並非油膩類型,而班蘭香唔算好濃烈
吐司厚身帶點脆度,配上香甜可口既咖椰醬,簡單但味道都不錯既

煎蛋(餐)

本身想要半熟蛋,但店員竟然話冇!!!!!
好傷感……不過冇計啦都,只好轉點煎蛋/___
煎蛋都幾細隻,煎得乾身全熟
外皮金黃有焦香,咬落去外皮仲有少少脆度:^0
加左豉油醬食重口味都ok既,只係冇半熟蛋真心好可惜……

環境真心麻麻
有不少昆蟲周圍飛,坐得都唔安落
另外我真係好唔明點解d人可以見到咁多人搵位等位都仲要坐係度慢慢hea
又用電子產品又睇書又傾計咁
呢d係人地私事我又唔應該亦無權干涉既
當我冇講過啦^^

沒有留言:

發佈留言