2014年8月25日星期一

真心泰國菜-真心嗎

以前聽過呢間泰國菜既店名
我認我衰,一聽到真係笑左出聲xd
呢間泰菜既Back up集團好似都係得幾間分店咁
為左分market share,唔知會唔會比大型連鎖店更用心於保持和改善食物質素及服務呢?
結果今次同幾位友人終於可以試下佢有幾真心(月

環境好有泰國特色,有好多特別既裝飾
好似d旅遊節目同旅遊書介紹既樣咁xd
利申:未去過泰國:^(

店員安排左我地坐係轉角既半卡座
果邊初時得我地一枱幾清靜
但其後黎左一枱……大概係附近番工既女性
講真……吹水講笑大聲真心唔介意,只係你地自己播片播到好大聲就……
心諗好唔尊重其他食客囉(當時轉角區已經唔只我地兩枱人

泰式豬手飯

份量似乎都OK喎,係睇到算係唔少配菜,而非單純用飯填碟既
蛋就真係冇咩特別可以講,就係全熟既烚蛋:^|
豬手先係重點,表面雖稍有泛油光,但食落又唔會覺得好油膩
味道鹹中帶微甜卻非死甜,肉絲間淡淡五香香氣滲出
講真係入味既,而且肉質軟稔易咬開
我覺得豬皮部分都不錯,冇咩脂肪不突止,仲要好重膠質
基本上係就咁成舊食都唔會覺得膩
不過唔知係咪因為我重口味,個人認為醬汁唔係好夠,食到旁邊係純粹白飯

亞塔子冰

亞塔子係有d似椰果,半透明狀既果實(?)
佢既質感係稔身帶黏,好易咬得開,同軟糖有點相似
其實我覺得佢真係幾多冰既就xdddd
同埋太甜了,佢落既亞塔子本身已經係糖水咁既糖度,甜得黎仲有少少膩……

甜品(送)

店員冇講到係咩甜品,其實我覺得講一句講個名已經可以好好多
起碼知道係咩黎,唔食既唔使驚中伏,特別係食物敏感果d朋友
我估係綠豆大菜糕囉xdd
佢個感覺係實身以及爽口既,因此我估計佢係用大菜黎凝固佢:^0
除左個味係有d綠豆清香,仲有豆皮,應該都係自家製又唔係用包裝豆蓉既

服務方面,我覺得就一般啦
最滿意既位就係安排我地坐係寧靜d既區域自成一角
(雖然其後既事……不過佢地都控制唔到,真心希望食客識得體諒坐係附近既人
要叫待應真係難既,某一兩個職員亦似乎比較hea做(未有黑面惡言就算了:^0

沒有留言:

發佈留言