2014年8月22日星期五

羅麥記-厚多士

「你厚多士呀!」
我諗有睇爵爵既朋友都會熟知呢一句xd
除左食開既甜既蜜糖吐司
其實香港仲有鹹既厚吐司盒
是次偕同暑假回港既好友去試下呢個新滋味
(至少對冇食過既我地係新XDD)

Menu好似學生手冊,感覺幾有特色
入面係圖文並茂,有樣睇可以吸引客人,重點係我地點菜時減少中伏機會
羅麥記係我地當日既第一站
上網上IG都不時見到有人食佢既芝士撈丁同埋吐司盒
午餐就要試哂兩樣(Y)

芝士豬頸肉撈丁

嗯……好似唔係好夠芝士汁/____>
豬頸肉有幾片,外層帶點焦香及脆度,食落都爽口既
厚度……係可以接受既範圍內
芝士汁既芝士味頗為濃郁,香口
稠度算似有點黏既白汁,將麵條緊緊附住,乾拌係不錯的
麵條煮得條條分明,有少少咬口唔會太淋爛,感覺正常

金磚鮮茄焗豬扒飯

體積一般,對我呢個大胃仔黎講自己解決都冇難度,結果真係食清碟咁滯
賣相都幾吸引,起碼第一印象唔會覺得佢好凌亂

表面有少少芝士,溶溶地又有少少焦,加添香氣
豬扒調味得宜,夠哂入味,仲要有少少烤過既焦香
肉質稔身易入口,唔會太韌太多筋位,但又帶點嚼勁,唔係鬆肉粉既霉感
醬汁酸甜開胃,帶點濃稠
可惜既係醬汁實在太少,最後食包果陣冇野點淨食:^(
飯係炒底既,粒粒分明幾香口,包係入面都唔會濕爛

吐司已經被起走大部分包心,所之佢都係算足料不吝嗇的
外皮金黃香脆,有少少焦香又唔係過燶既
吐司內層鬆軟可口,咀嚼出麵包微微香甜既麵粉香
整體黎講個味道同質量都ok架,係個醬汁少左d,美中不足囉
另外個人認為個配搭唔會太怪,可能我地都幾勇於嘗試以及接納新意xdddd

熱美碌

既然呢度主打懷舊感……
黎杯美碌扮食學生餐都不足為過姐xd

環境都不錯,起碼係商場入面唔係太焗熱
衛生係ok既,唔會黏笠又冇咩垃圾咁
服務就……態度都可以既
不過午飯時間真係幾旺場,都係要搭哂枱咁,叫人難少少
仲有要預左佢係連鎖店經營既感覺,唔好期望cozy
(我地去之前已經知,但聽講有d人以為係小店果種感覺……

沒有留言:

發佈留言