2014年8月28日星期四

老掌櫃-親切感

朋友暑假番到黎香港,耐一耐都未約食飯
終於約左一日啦,又唔知食咩好
諗住上網搵下有冇咩新餐廳小店啦


就俾我地搵到呢間係大角咀既東北菜!
咁啱我地兩個都係特別少少(?)對中菜好有興趣
以前已經成日嘈住要去食小菜要食煲仔要食包點……總之充滿中國特色xdd
上Openrice搵下地址地圖咁啦,點知又發現左另一樣野……
店方係好用心咁不時會回應食評,仲要似乎唔係口講,係真係實事求事咁實際跟進
就憑佢地呢下用心,不得不支持、不試下味啦下話xdddd

京式醬牛肉 $58

牛肉切成薄片,厚薄均勻,份量比我地想像中多
夾起一片,可以看見筋位係半透明,有點透光
牛肉肉香甚重,但凍食冇咩膩感,脂肪位亦不多
牛肉夠哂入味香口,沒有腥氣,點少少醬汁更惹味
如果仲係怕太重牛味既話加埋少少芫茜香入口,清而不嗆既好配搭

乾煸四季豆 $58

四季豆感覺唔會好油膩,食落焦香味好重
除左爽口多水分,佢仲帶有絲絲清甜味道
加左蒜子去煮,蒜香濃郁辟青辟腥,沒有一點嗆味
肉碎唔多脂肪位,感覺唔會太肥膩,鹹香微辣,惹味香口

松子黃魚 $88

講真我真係好中意食呢道菜,自己整過真係原條既感到好考真功夫
係menu見到有松子魚有少少意外,但想食多幾樣
冇揀到原到既桂花魚,而係平少少既黃魚

上枱賣相係幾吸引既,同埋新鮮煮起唔會話太泛油
先試一試醬汁,稠度剛好,酸甜味道開胃而不刺激,夠順口
雜豆唔會有雪藏味,水分亦夠,身邊不少討厭雜豆既朋友大概也吃得下?

夾了一塊魚片輕嚐,魚肉鮮嫩沒有腥味,雪白滑身可口,唔會過老
嗯……?熱度係夠既,亦不覺油膩
但係……炸完該有既脆度呢?我只覺是魚塊附著軟掉的炸皮:^(

京蔥羊肉餃子(十隻) $42

原來係想加$5煎餃既,但落單果陣唔記得講,係其後先醒起
大局已定,都係乖乖地食番水煮啦
餃子粒粒飽滿,同menu上既圖樣類似,感覺好足料夠餡
餃皮不會過厚,表面看似乾身黏口,但吃下去卻帶麵皮香
輕輕咬開外皮,果然係帶點肉汁,鮮香味美不會過膩
羊肉肉質鬆軟可口,加蔥後羊羶味不重,而羊肉香卻是更被襯托出來了!
沾上少少醬汁,帶點調味,微酸微辣,更為惹味

煎肉餡餅 $12(兩件起)

問過店員,餡餅兩件起係可以混合不同味道既
咁就梗係兩款味:洋蔥牛肉、大蔥羊肉,都各要一個試試啦
首先兩款餡餅既外皮都係薄身既,但勝在佢又唔會有穿漏喎(Y)
煎得焦香,老實講我地一見到仲以為係好乾,實中伏啦

點知一咬真心不得了!!!!!
外皮非常香脆,仲要有陣陣焦香
大口咬下的一瞬,滿滿濃郁既肉汁外皮破開的小口光速爆瀉

最好笑既地方係,親眼見住朋友咬落去果下d肉汁飛濺落茶杯,枱面都有
呢樣真係笑左好耐xddddd

洋蔥牛肉肉餡感覺綿身,香稔不膩
洋蔥仲要帶有香氣及甜味,嗆辣感同青味一散而盡
牛肉肉香亦十分濃郁,感覺係好集中好濃縮既肉味
大蔥羊肉肉質都係軟稔香滑,唔會話太肥膩太散碎
大蔥香氣重得黎好清,但唔會有嗆味青味
不過講真食完唔只唔覺膩,仲要明明好濃味都冇咩口乾既感覺:^)))

講一講環境
當日係週末,所以可以見到我地都係只能單點食
店員帶我地兩個人坐四人位,鬆動舒適
沒有垃圾,枱面都係清潔過既,衛生方面合格
其後竟然越黎越多客入座,而full house
這就是神奇的地方,佢地係full house既情況下仍然係冇打擾客人話要讓位搭枱咁
另外一個點就係……小店、街頭、非屋村地鐵站旁……
週末都仲係可以咁多客既,講真不容易

服務方面,我地都叫滿意既
除左先前講環境時有輕輕帶過冇叫搭枱
店員感覺都係有精神既,唔使點等就會應聲會過黎睇下咩情況
而唔係扮睇唔到,聳肩就轉身走咁
再加上一開始提及,係不時會睇番客人有咩反映
肯改進,唔係hea做既呢點真係唔易搵到
希望貴 餐館可以堅持此等用心,生意蒸蒸日上

沒有留言:

發佈留言