2014年8月26日星期二

星星Pho Cha-清靜宵

朋友話想一齊食韓式炸雞
但我諗大家都知係香港最出名果幾間排隊排到點
(聽聞而家熱潮過左冇咁多人啦
結果我地兩個去到一間位於佐敦……
我諗都算係新開既小店一嚐滋味XDDD(兩三個月?)

環境幾夠燈光,睇menu同影相都方便好多
餐廳內牆壁貼滿韓國相關既海報剪報等,一睇就知係韓國菜啦xd
同埋佢地有幾部掛牆電視係播緊韓國節目,配合番個主題
衛生程度都令人滿意,冇垃圾又唔會周圍黏笠笠

前菜佢應該係隨機執三款既,事關隔離枱食既同我地既有別
泡菜味道偏向溫和,辣味唔算好重,酸度都係一般,唔會太刺激
魚糕香腸味道真心冇咩特別好講,但呢款又唔係度度都有既前菜
感覺好似食緊韓國既路邊攤咁,幾得意
南瓜係鹹既:^),本身係軟稔清甜,但入口係會食到鹹味先


海鮮煎餅 $98+10%

睇煎餅份量係香港韓國菜黎講都算係食得過
材料中,海鮮通常都係我地熟悉既魷魚鬚啦,以及有蔥段辣椒
賣相幾吸引,起碼淨睇樣會覺得佢用料算大方

煎餅外層略帶脆,金黃色仲有輕輕焦香
餅心有少少軟糯感,但唔會係粉漿粉糊果種未熟或過濕既感覺:^0!
食落真係有蔥香既,完全冇腥味同雪藏味
點下加左芝麻既豉油食又幾香口既:^)

酸辣炸雞 $158+10%

呢個份量又係算抵食既,炸雞之外仲有醃蘿蔔同沙律
咁主角係炸雞呀嘛,梗係試左佢先既

外皮裹得均勻,厚薄亦適中,而且係冇咩油膩感
可惜的是外皮未夠香脆,感覺似係俾醬汁包住,稍為濕潤了
雞肉唔會太乾,冇腥味雪味,算係多肉少骨,易食易入口
醬汁稠度剛好,辣度其實不算高,幾惹味一路食都唔會好滯

醃蘿蔔算爽脆,味道都係偏溫和,食炸雞食到膩可以用黎清下味蕾
沙律既菜夠爽,感覺算係新鮮,醬料用量都得宜,剛好夠拌勻食

酸辣豬直腸 $128+10%

自從係韓國大邱,朋友帶我去烤腸街食左我人生第一次既豬腸後
真係念念不忘呀xddd
平時見開都係街邊檔港式既,但都係想食番烤腸,帶有焦香味果種感覺
所以就算食左好多野,都係要點番黎過下口癮

上桌係鐵板的樣子,夠熱夠保溫(Y)
酸辣味好自然,仲要唔係落一大堆醬調味,唔會漿口真係好好多
豬腸首先係冇異味既XDDD,入口彈牙帶點爽脆
中間既脂肪帶係熱力底下更為香口惹味,肥?食左先啦,點可以錯過?
食豬腸食到覺得膩就可以食下旁邊既雜菜
清新爽口鮮甜,仲要保留到少少水分唔會太過乾
其實我本身唔中意芝麻葉既味,但去旅行果陣食得多
談不上喜歡,而係覺得食比較易膩滯既菜式時同食,加添一份清香之餘又可以減低膩度

服務又不得不提
當晚我地去到係坐左係兩枱中間
但我地兩個大食仔又點得多野放唔哂
最後一旁既客人離開左,店員清潔完,竟然主動過黎幫我地拍埋張枱有多d空間
雖然當時我地已經係清到得番一道菜,但咁貼心主動服務又豈可不讚?
由頭到尾個印象都係唔錯既,對我地同其他食客亦冇黑面、惡言或催促情況
結賬離開時,負責人同店員都好好禮貌咁送客,表現令人滿意(Y)

沒有留言:

發佈留言