2014年3月18日星期二

Oliver's-午茶間

食lunch見到超級三文治有位又有set
即刻叫埋朋友過黎一齊食餐肥仔餐XDD
話說回來,我地除左個湯同飲品之外
咩都落勁多芝士粉(月(其實係我落,我錯了

南瓜湯
南瓜味乏乏,感覺只是一般忌廉湯,亦冇咩清甜味

芝士牛肉焗薯
芝士味香氣撲鼻,而且係芝士醬既質感,放耐左都唔會太過凝結
牛肉份量都多,加上芝士真係會有點膩
不過一旁有新鮮爽脆既凱撒沙律,酸甜沙律醬減低膩感
焗薯份量大,起碼一個拳頭
外皮乾而不韌,薯仔心既熟又不爛,好香既薯仔味,冇青味澀味
因為佢既醬汁同材料主要係面頭,配埋沙律同薯仔d味會清少少

南瓜燒雞扁意粉
醬汁清甜,微酸既味道好開胃
稠度剛好夠沾滿意粉,不會過濃味過油膩
南瓜鬆軟香甜,配上調味得宜既雞塊,無違和感:^)
意粉煮得不錯,起碼係冇發脹冇濕爛,條條分明有彈性

菠菜香腸闊麵
醬汁有點Creamy,幸好稀稠度適中,唔會沾附太多,唔會過膩
腸仔濃味但唔肥,仲有少少脆皮,配上清甜既菠菜可以中和番
麵條扁闊而不稔爛,仲有適當韌度,合格的


放學得閒去食下下午茶啦
以前見過Oliver's既promotion advertisement
又係一路都冇去試
 今次同fd一齊終於試左:^)


鹹點
三文治入面我地最中意既係蛋沙律三文治
食落去蛋香超濃,仲有點creamy同rich
佢既麵包好重麵粉香並帶點濕潤,食完都唔會覺得好油膩

其實仲有煙三文魚包
鹹味重,油香稍遜
我地都係覺得三文治更吸引

牛角酥牛油香好重,十分酥脆,未見油膩

甜點
有兩款味道既鬆餅:提子及朱古力
提子味比較清,甜味不太濃,亦冇咩人工怪味
朱古力味就濃味點,算係偏甜既
兩款都係外脆內微微濕潤,因而容易入口,未會過於黏牙

蘋果撻外皮香脆,帶微微烤過後既焦香
內餡香甜微溫,非常可口

brownie感覺好濃郁,味道層次多點,上面既frosting由一開始既重甜去到微苦
蛋糕好濕軟,朱古力味濃而不膩

沒有留言:

發佈留言