2014年3月19日星期三

千両-交託了

講起日本菜,食得最多一定係壽司手卷太卷
再唔係就魚生刺身鐵板燒
你問我仲有d咩我都唔識答了

今次竟然有機會試到「御任せ」,聽朋友講原版既冇千千聲走唔甩
雖然話係經濟抵食版,但我諗都唔會隨便得去邊既
原意係選材及烹調等都交由廚師作主
俾我呢d唔見慣大場面既小朋友食就話唔識野姐
如果係大人物就真係押埋廚師既名譽落去架啦(認真貌

開場白講太多都係無謂,入正題吧



蒲燒鰻魚蛋卷
甜蛋濕潤並帶清甜,微暖
甜蛋既水份熱力令紫菜變軟,不過都唔會有韌感
鰻魚只有薄薄一片,加上蛋既甜味,令人難以嚐得出味道

一口和牛
和牛粒外面輕輕烤熟,中心呈粉嫩紅色,冇咩筋既同時入口即溶
牛肉油香四溢,調味不多,好清楚嚐得到牛既鮮味
灑上既蒜片味道不濃不嗆,配埋一齊食既味道好夾,不過蒜片份量少d更佳

油甘魚伴香蒜麵豉醬
油甘魚厚薄得宜,亦唔會太多筋難嚼
油香濃而不膩,魚肉爽口彈牙,甚為鮮美
香蒜麵豉醬晶瑩剔透既啫喱狀配上稠醬坐底,賣相精美
可惜味道似乎不太協調,解膩既效果不顯著


築地精選五點刺身盛
整體黎講刺身切得厚薄適中,清甜鮮美,用料新鮮
我個人就中意牡丹蝦,鮮甜爽口,肉質嫩滑彈牙
刀功好又夠細心,蝦腸少少痕跡都唔會有
至少感覺上好清潔衛生,放心食冇事既

另外要數吞拿魚,講真部位我唔多識分(真係唔點食生)
只見肉質結實而幾乎無脂肪,食落口係爽滑彈牙
我估係赤身掛,拖羅似乎會更肥美一點:^|

精選築地時令煮魚
其實係汁煮魚鮫
魚鮫個頭大,魚肉軟稔入味,一抿即可
膠質十分重,入口即化並帶黏性
醬汁味濃但不油膩,屬清爽感,帶清甜味,不會蓋過魚鮫鮮美

海膽醬燒赤海蝦
海蝦開邊燒得焦香金黃,賣相吸引
可惜比較薄身,稍為燒過頭了,蝦肉水分少而變得乾身黏殼
海膽醬味濃鮮美,但似乎落重手左,食唔出蝦肉應有既鮮甜爽口


精選築地時令壽司
象拔蚌壽司似乎不常見
味道清甜爽脆,肉質豐厚

四款入面,我較喜歡金目鯛
白裏透紅既顏色已經先拔頭籌
加上魚鮮味美,有淡淡油香,卻無腥膩感

稻庭烏冬
烏冬彈牙重麵粉香,毫無稔爛感
除此之外,烏冬帶微甘甜,完全唔會有酸味
湯算清淡,因此不會感到heavy及人工味

和風清酒煮蜆湯
湯底不濃濁,有淡淡酒香,無醉眩感覺
可以解腥膩,帶出蜆肉清甜及自然海水味

雪糕糯米糍
一點都不馬虎,賣相及心思已經加哂分
糯米皮軟糯有彈性,不太黏牙,甜度低,感覺輕盈不膩劑
雪糕係紅豆味同綠茶味
前者甜香味重,有紅豆粒,足料之選,配上糯米皮可口清新
後者甜中帶苦,整體食落唔會過甜,忍不住一口接一口

環境方面,九龍酒店分店比其他寧靜舒適
大概人流較少,卡位亦清晰分隔,多點私人空間
而且呢度既感覺高級d,俾錢都覺得抵番既


沒有留言:

發佈留言