2014年3月30日星期日

千両-新鮮食

話說以前食過好多次千両
因為我呀媽好中意食,成日都搵我去XDD
重點係我覺得係幾好食,但真係貴
不過佢中意唔通我唔俾咩XD
今次就係同佢去淺嚐一下過下口癮:^)

炙燒黑椒帶子 $42

帶子開半都仲成1cm咁厚,睇落去又大大塊咁,只講份量又抵既
炙燒後帶子上有少許焦痕,食落帶淡淡焦香味
外表只有少少燒過,因此我估只有表面1mm係有點熟
入面仲係好嫩滑爽甜,鮮味十足,仲有d清甜味
另外黑椒唔多,只有淡香味
加埋d醬酸酸甜甜,就算偏creamy都唔會好膩
飯粒黏得穩,不散不爛,仲有點彈牙咁:^)

西京銀鱈魚 $118

睇MENU已知佢份量係少既,因為本身個價都偏貴
當我知道細個食開既「銀鱈魚」,原來係Catfish之後,都有d驚外食會濫竽充數呃錢
不過千両畢業under大集團,就算質素欠佳都唔會賣假野既
果然信者得救(講呢啲

上桌見佢燒過後金黃色調好吸引
不過一夾開個樣好似好老好散咁,心感不妙
豈知食落魚肉仲係滑嫩帶點膠質,近魚皮既部份尤甚
曾經食過西京燒,味噌落得重手,鹹之餘仲蓋過食材原味,唔知食左咩咁
然而呢到就唔會調味過濃,食到好淡既鹹味,更重既反而食甜味
仲有既係調味帶出左魚肉既鮮味,魚油既甘香
最後我地都冇點到個醬,就咁單純品嚐左一整塊燒魚:^)


沒有留言:

發佈留言