2014年5月12日星期一

Red Chicken-炸雞夜

話說唔知點解兩個將會去韓國兩三星期既人
係出發之前仲要約出黎食韓國菜XDDDDDDDDDDD
好無厘頭……我都覺xdddd
點都好啦,出黎吹下水聚舊咁姐,因為真係好多年冇見

我地今次揀左去紅雞
因為大家都未試過呢間
之前晚晚都好似好多人排哂隊又要訂枱咁
當晚反而冇訂但有位,可能因為係平日晚上同埋真係幾夜

前菜

我都係偏好酸蘿蔔,因為食炸雞食煎餅總會有點膩劑
酸蘿蔔酸甜清新,仲要幾爽脆
當係清下味蕾開下胃口XDDD

檸檬炸雞

我地一開始就點左呢個
佢係無骨既炸雞
面頭有好多檸檬片,對於當時莫名酸味渴求既我真係一道恩物
炸雞香脆但唔會好油膩,加上醬汁本身偏酸都係一個優勢
至少食落唔會覺得膩,冇咁易劑
雞肉冇雪味冇腥味,又唔會太老太柴,感覺不錯
另外,醬汁係好足夠去點哂全部雞件,唔洗就住就住用

海鮮煎餅

煎餅份量合格
海鮮及香蔥料都有不少,至少唔係得粉漿
煎得帶點焦香,唔會過份油膩
食材緊緊黏附著煎餅,食果陣唔會跌到周圍都係咁浪費咁污糟
食材味道唔會有雪味,食落都OK

香蔥炸雞

兩個人吹吹下水……竟然又加點左炸雞
重點係人地三四個人食一盆炸雞都仲食淨
而我地兩個卻是兩盆炸雞再加煎餅……
除左「吃貨力量無限大」之外我都諗唔到講唔出其他字句

香蔥份量多,整成絲狀可以令味道突出又唔會太Concentrated
炸雞比先前既更香脆(因為冇浸落醬汁
醬汁係帶芥末既
雖然我唔食wasabi,但我是個醬怪,見到有醬就停不了
蔥伴炸雞,再加上點點醬汁,比想像中更有趣,更有層次
唔係好似外表睇落咁平平無奇

Hite

……呢個……我都冇咩好講啦XDDD



沒有留言:

發佈留言