2014年5月4日星期日

Bierhof-德國啤

朋友買左團購,德國菜……
應該可以吧,當試新餐廳:^)(月
約左好耐終於搵到晚出黎食:^)

餐廳面積不算太大,一入去似係Bar area,又入d先係主餐廳
成個環境佈置等等都幾有心思,加左德國元素(國旗、文字等
坐得幾舒服,環境都清潔
可能新開,d傢俱好重木味(我勁中意聞XDDDD

德國啤酒

好似話係Paulaner黎既
不過講真因為腸胃不太能適應,我平時唔飲酒(係呢排飲少少少少少……)
個人認為味道好清淡:^|(帶微甜),可能係我口味問題:^0

香腸豬手拼盤

香腸有三款既,都係脆皮
我地食既時候算係仲熱,味道不算太濃,帶點焦香
我個人中意有香草既,香草既香味濃d令香腸肉似乎冇咁膩
豬手屬重口味
上枱時已經係切開既豬手肉
皮脆,膠質不多,肉乾身,或者可謂鞋口
整體感覺太濃味,加上有點油膩,我要用啤酒黎淨一淨味蕾:^|

甜甜圈

一睇已經知係雪完出黎凍硬果種
不過冇所謂啦之後繼續食下餐(再補番鹹食同甜食-__>-)
果真係冰冰地,朱古力味甜之餘稍為膩了,感覺滿口fats……
沒關係了……飲野沖下佢:^|

服務態度不錯,仲有其實都幾attentive
不過買團購既話
由於唔使另俾服務費雜費,所以staff係唔會點煩你,連menu都唔會再俾
又唔會hard sell或者逼你點其他菜式,真係食完就走咁
佢地大概冇預人再另點菜式,也許會有團購客因而覺得staff唔理人

沒有留言:

發佈留言