2014年5月10日星期六

坤記-食煲仔


話說同個fd約左唔知幾多年去食煲仔飯不果
終於今次食得到,真係要熱烈地彈琴熱烈地唱
為此,我地要揀間有名氣而又係細細個就聽過既(?)煲仔飯
坤記聽聞係出名到晚晚爆場,保險d就算揀平日晚上都打去訂座

當晚落哂大雨,下著貓和狗raining cats and dogs
但我地不畏強風暴雨,朝著煲仔前進(頒個獎黎
去到見到,果然真係風雨交加下仲大把人食緊、等緊同外賣緊
心知今次實冇死:^)

有哂openrice、u magazine同tripadvisor等等既貼紙
加上平日仲要天氣不佳仲咁勁人流,應該係正野!

滑雞臘味煲仔飯

滑雞真係熟透既,但肉質仲係名其實咁滑嫩可口
雞味好重,冇雪味同血水,受熱亦均勻
臘味油份滲進飯底,油香滿溢卻不覺過膩
因為朋友唔係好食一d臘味潤腸,所以我就亳不客氣食哂佢xddd
油香真係好勁,當然話唔油唔肥就假既
但佢調味同香味好深層,係邊嚼邊滲,配飯食就唔會太膩滯
飯底偏硬身有嚼勁,米香濃郁,加上底部有飯焦,帶點焦香味,正野xddddd

張圖好朦……一開蓋個fd係咁催我影,連focus既時間都冇
冇辦法啦xddddd趕住食

滑蛋牛肉煲仔飯

一睇見已覺抵食,牛肉片多得黎唔係薄片咁,真心足料
牛肉肉味重,唔覺有咩鬆肉粉整過,但都係好滑好易咬開
加埋雞蛋既蛋香味好濃郁,蛋汁微稠剛好可以coat住食材:^)
飯底唔重覆講,食落同之前一樣冇咩偏差
兩煲煲底都有飯焦,但佢既焦度係剛好金黃色,唔會有焦黑苦澀既情況出現

沙嗲牛肉粉絲煲

滾住上,沙嗲香氣濃烈到撲鼻而來
牛肉份量都多,唔係話單靠粉絲墊高
沙嗲味香濃,但唔會太嗆,煲仔滾完好入味
粉絲晶瑩剔透,滑身之餘條條分明,冇爛冇溶

紅燒班球煲

重口味之選,調味重而入味
班球份量多又大塊,外皮仲有點脆度,好吸汁
魚肉部分冇腥味冇雪味,仲要好滑嫩
其他蔬菜配料都夠味,份量都不少

服務方面……
果晚我地係銅鑼灣行左一輪先搭叮叮
去得到西環都早已過原定時間
好彩佢地都好好人,仲俾我地排訂座隊可以早入過walk-in隊;^)

環境就唔好預好似高級餐廳/快餐店咁啦
係茶餐廳甚至大牌檔咁既
我地係坐室外另搭既枱,本人有潔癖就真係……麻麻
不過講真,當你坐低食緊既時候真係可以完全忘記環境既不足

沒有留言:

發佈留言