2014年5月3日星期六

Starbucks-第二章


甘筍蛋糕

份量夠哂大,感覺好抵食先xd
外面既cheese層好香芝士味,不過唔會油膩唔會溜,感覺creamy同埋偏實
面頭不少果仁碎冇欺場架,果仁有各自獨特香味
即使我咁夜先買黎食放左咁耐佢都冇油溢味
蛋糕層濕潤,食到好多甘筍絲同果乾,味道好清新,甜度唔算高
食落係有少少油(通常carrot cake都係咁,因為dense又moist好易係咁),帶肉桂淡香
甜中帶甘香同微微鹹味,其實我覺得都合格架啦,加上性價比都過到關

綠茶紅豆星冰樂

綠茶紅豆呢個配搭本身已經夠正啦xd
綠茶味清新,甜度適中(別忘了還有紅豆泥的甜
紅豆冇咩人工味,甜得黎算自然,又有紅豆衣
(食過有d有紅豆泥既食品有膠味或有鐵味-___)
其實blend得算不錯,唔會成日飲到成口冰咁

三重焦糖星冰樂

呢個作為宵夜一部分真係一萬級邪惡
甜度係一萬分
首先未攬拌飲下先(試到分層既味道),特濃焦糖漿真係超甜
話明特濃,除左味道濃(重甜)之外,個稀稠度都係偏濃
老實講有種食緊溶左既拖肥既質感,smooth但muddy
第二重係Basic既焦糖醬,雖然甜,但稀身d冇咁concentrated
焦糖脆糖好細碎,脆度是有的,但係感覺有d似花生碎XD
撈勻佢,加上大大舊cream……
嘩真係evil!
飲飲下真係膩到……飲完狂灌水……
個人認為甜度都可以keep(畢竟凍野要好甜先出味,而且我係sweet monster
但個用料可能要變下,個特濃醬真係太muddy,再加cream係會好油膩
如果好似以前咁加d sea salt鹹味或者其他新配搭去中和膩感,可能更令人滿意

海鹽焦糖芝士蛋糕

海鹽味唔會鹹得太刺激
而且落得均勻,唔會話一堆鹹到苦一堆甜到膩
焦糖部分都幾甜既,不過帶點焦香味,加上有海鹽坐陣,甜味不至於太猖獗
芝士蛋糕算係滑身,起碼食落冇粉粒,又唔會好易溶或者太軟身
餅底偏甜,但配上芝士微鹹既香味同埋海鹽味
整體黎講唔會太甜,不過話會唔會覺得膩,主要係睇cheese部分
我個人係接受到,但本身cheesecake就一定唔係個個都啱
個人口味好重要,只係我認為海鹽同埋焦糖等等都增加左個cake既層次


Very Berry Loaf Cake

蛋糕體甜度適中且不油膩,但感覺太乾身
雖然唔係一拮就完全散碎,但佢係一大塊一大塊咁裂開/___
莓果酸甜,配上朱古力濃香,味道豐富卻又清新
只可惜佢莓果既部分真係太少,加上蛋糕乾身
整體食落真係好易滯,好似塞乾蛋糕落口咁,又難吞嚥,要靠飲品沖下……

Double Chocolate Chip Loaf Cake

未食就覺得有d油膩了,表面稍有亮光
朱古力味十分香濃,佢唔只係蛋糕頂有兩款朱古力打響頭炮
連蛋糕體都係朱古力底坐陣:^0
朱古力粒香甜帶微苦,因此膩度降低
而且呈半溶狀態,入口即化,令朱古力香氣充滿口腔每一個角落
朱古力蛋糕體唔算過分乾身,但大抵都可以話係偏乾
另外係佢真係有少少油膩,又幾甜,食食下都有d滯

Orange Poppy Seed Loaf Cake

呢個係我個人認為比較食得落既蛋糕
濕潤度充足,就已經解決左先前兩款蛋糕既乾涸問題
香橙味道夠清,又唔會太假
我唔中意食香橙味製品既,尤其係香橙朱古力,但此道本人認為可以接受
白朱古力偏甜,帶點奶香及脆度,加上香橙皮粒微酸帶韌性,甚是有趣
罌粟籽有淡淡籽香,微粒脆感令蛋糕不會單調,質感非一味軟稔

Tiramisu Frappuccino

上網見人率先試左話Tiramisu味超香濃
講真食開飲開Starbucks既,又點會唔清楚一貫水準同味道走向呢?
我就一定唔會信到十足十既,不過點都想試下:^)
因為我唔係好中意cream,所以點左少cream既
甫入口,已經心感不妙
太甜了!!!!!
Frappuccino本身甜底我知道明白清楚理解
但一邊諗住Tiramisu味去飲……
Tiramisu又唔可以話佢0%存在感,但真係淡淡淡版囉
如果以普通一杯Frappuccino角度黎講,都算係正常既,同平時沒兩樣
總之……為左Tiramisu味既同學大概會有點失望了

沒有留言:

發佈留言