2014年5月3日星期六

Bouchon-小法國

[慶祝母親節,我會選擇提早預祝,既環保又快捷]
非正日真係化算好多,反正重點不在銀碼

Bouchon係一間法國菜小酒館這樣
去緊果陣呀媽已經好擔心會唔會冇千千聲落唔到樓……
地舖……應該係出唔到門口XDDDD
其實之前我已經上網睇過Menu(上網已經睇到menu係放心d XD
價錢真係好相宜是沒有問題的:^)


環境好cozy
裝飾佈置都有法國感覺,同埋有得坐我好中意既高櫈:^)
不過真心唔中意佢大門口
雖然落地玻璃望到街景都幾寫意XDDD
但因為我地坐正門口位
佢一開係唔會自己關門,仲要關門要大力先鎖實
搞錯成日俾風吹開,出入又砰砰聲咁

Bread

外皮不算太硬,唔係酸種果種韌感
中心鬆軟,算係乾身版,唔會黏手亦不見油膩
暖暖地,搽牛油可以半溶,感覺更香滑可口

Crispy Goat Cheese

羊奶芝士十分香滑,奶味濃郁,帶微鹹
炸完之後不能避免有點油膩,不過佢夠香脆
加上墊底既菜有點柚子汁(?),整體起碼少d膩感
驚油膩同羶味既或者揀第二款會更適合:^)


Bacon & Egg Salad

蛋係全熟而不乾,蛋黃仲係有點濕度黏度,蛋香濃郁
講真我冇諗到咁多煙肉XDD
煙肉粒外層微脆,油香好重,厚厚地切粒食落質感更有嚼勁
菜冇咩特別,夠爽脆,依色水睇算新鮮,我冇咩特別要求既XD

Steak Frites

Steak我地揀左medium
外皮焦香,牛味濃郁不腥膩
筋唔算多,一入口肉汁已率先滲出,油香充滿口腔每個角落

煎蛋蛋香濃而不腥,蛋黃仲係生既程度
一戳即破,蛋汁源源不絕地湧出:^)

薯條係牙籤版既幼條
炸得好香,可惜真係好吸油,食到好膩/___>

Tartare de Boeuf(+$68)

牛肉他他冇腥味之餘,更是牛肉香味重
整體感覺都清新,可能因為唔會滲油又有d凍
蛋黃依然係吹彈可破又不腥膩
rye bread焗烤得有點焦香
外皮帶點脆度,配上他他既濕稔感覺剛好

Mousse au Chocolat

Mousse既朱古力味好香濃,氣泡唔係非常滑似水咁,不過都好輕綿
至於上面既朱古力裝飾……我個人認為可免
雖說朱古力既硬實感覺同mousse好contrast,可能出到黎係冇咁膩
但我食到既感覺係怪怪地
因為mousse入口即化咁,但朱古力係等好耐先開始melting
個感覺有點突兀了

Creme Brulee

面頭既焦香薄脆不用多說
但佢除左平時見既莓果之外,仲有個chocolate fudge
十分濕潤並且係緊實既
入面係好重忌廉香味,滑溜濃郁,甜度唔算高

Cappuccino

氣泡好綿密,香氣重但唔會膩:^)

Mocha

個人認為甜度適中,加上佢又唔係好大杯,飲完唔會太甜膩






沒有留言:

發佈留言