2015年2月16日星期一

Coffee Art-甜熱鍋

最近係雜誌見到一篇小小報道
其中一張伴有香蕉既布朗尼熱鍋吸引了我的眼球
當然啦,兩樣都係我中意食既食物,點會唔想食?
今次就同朋友過黎食下飯後甜品

店面小小的,感覺十分文青,可以過黎扮下xd
環境比較狹窄,店內座位大概只供少於十人
好多都係正正店外面另開木枱,頓時變得很大牌檔感覺
不過都係幾衛生既,唔會好似黏黏笠笠周地污物咁

甜品餐牌只有少數款,一目了然
有咩食材講得清楚明白,唔係用個名堂去呃呃下
可惜佢未有英文餐牌,不太方便唔多識中文既朋友

鐵板焦糖香蕉雪糕班尼 $58

一個熱鍋上,記住要趁熱淋醬先有「咋」既效果
唔好俾影相去耽誤視覺、聽覺及味覺既品嚐!

香蕉有用焦糖煎至脆皮,切面是金黃帶微焦的顏色,好不吸引
焦糖面仍是保持微微脆度,未有因淋上朱古力醬而溶化
甜度剛剛好,配上味清既香蕉都唔會太膩
只係香蕉有點乾身及老柴,越早食越好,因為入面開始起筋起絲

布朗尼是恰到好處的質感硬到,紥實卻不過乾
朱古力香味濃郁稠厚,特別係夾雜左朱古力碎,更添香氣
果仁既微脆及獨特香氣,令整件蛋糕不會太甜膩,有點咬口
淋上帶稀既朱古力漿,甜香而濕潤,愈益可口順口

表面加一球甜香自然既雲尼拿雪糕,裏頭是有不少雲尼拿籽的
朱古力漿流淌之上,加上鐵皮熱力傳出,雪糕隨之開始溶化
令到蛋糕體更是濕潤,但又不會過於水爛
再灑上香味突出既開心果碎,整個甜品富有層次感,唔易食到厭滯

鮮果吉士拿破崙粒 $34

講真我係出於出奇先揀呢款甜品既
因為拿破崙聽得多,其實係法式千層酥 Mille-feuille
只係唔同地方唔同講法,香港大概係跟番英國Napoleon,再譯做中文
點都好啦,總之意思係指千層酥皮
咁預左係酥皮啦,咩係拿破崙粒?見識少我就冇聽過既,惟有點份睇睇啦

上桌賣相甚為精緻,估唔到佢地唧花唧得咁細心
我仲以為係唧入酥皮作餡料,或是繼續澆上吉士醬汁

落單既時候店方指佢地既吉士係自家調製
並非就咁慳功夫用吉士粉混合出黎喎,極力強推話一定要試試
咁我就試左佢既吉士先啦!
望落去比平常既淡色,常見既係奶黃色,但呢個只係淡黃
香滑濃稠,比忌廉更幼滑但更實身
至於其味……嗯!是濃濃的雲尼拿香氣!
個人認為稱其為雲尼拿醬也不足為奇,因其香氣比蛋香奶香更出眾

酥皮部分香脆重酥香,毫不油膩,食落無負擔
中間係冇餡既,因此別看其外形飽滿,實則不會太膩滯
重點係吉士醬稠濃不水,水分不多既時間係唔會浸濕酥皮
酥皮猶是層層相間,脆香乾爽,不濕不韌

配上酸甜清新既莓果,以及薄脆可口既杏仁片
食材配搭頗是合襯,唔知夏天會唔會黎個芒果版本呢?XDD


沒有留言:

發佈留言