2015年2月26日星期四

喜來稀肉-護心肉

打從上年喜來稀肉在尖沙咀第一家店開幕
我和哈韓友人們就一直很想一試
可惜剛開張人流太強勢,連訂座都要等兩個月
當然直接到餐廳等位的人潮亦是源源不絕
不單是店內,行人道,大家甚至都排出馬路去了,很危險啊……

所之當我地知道喜來稀肉開分店,仲要係旺區,就好似今次去既銅鑼灣分店
就知道有機啦,分流之下大概就唔使等咁耐掛?
即刻訂位!
點知果晚去到都仲係要等位同埋要限時,冇所謂,食到就算啦

爐邊蛋漿(原味和泡菜辣味)

就是免費任添的蛋漿,有兩款味道,均是任加的
只要揚手同職員講,佢地就會拎住一壺蛋漿過黎即添架啦:^)
我們巴不得要無限添,但最後只是添了一回原味

原味較能吃出蛋香,而且味道純粹簡單
當食左濃味烤肉或菜式之後,想清一清的,不一定要飲野,食蛋都得XD
泡菜辣味就比較香口,辣得過癮夠惹味,唔算麻辣但好夠香
加上蛋漿,辣中微酸,更有濃濃雞蛋香氣,剎是不錯

建議食到生少少既雞蛋既朋友可以係佢燒至表面乾水就挖一點來吃
若是裏頭有蛋漿溢出,會自動流淌去填補舀去了的部分
咁就通常會食到嫩滑又不過生既雞蛋,仲沾有薄薄蛋漿同食,香氣更厚郁

豆芽湯

可以添加的湯品,十分輕盈又簡單的豆芽湯
豆芽仍帶少許爽脆,湯底味道不濃,算是清香夾有菜甜
若是食到太辣既食物,頂唔順時飲下清清味蕾也無不可:^)

泡菜
辣度頗高,就連平日食得辣既朋友都出聲叫我小心食
不過辣得黎唔係盲辣,仲有辣椒及其他醃料既酸度及微微鹹香
白菜夠清爽,點點脆度不會太過單調
當食左好多燥熱食物,肥膩食物,用泡菜既酸辣清新及微凍清涼既味道質感去解膩
用不著多說,一下子清味蕾的好戰友!

豆芽及洋蔥都係任食既前菜
豆芽夠爽口,帶脆不過稔,唔會好霉好水爛
洋蔥薄身軟稔,生洋蔥原有的嗆香,配上酸酸的醬汁,讓人大叫刺激

生菜同其他韓式燒烤一樣,係任你食任你包既
顏色青翠,新鮮爽口,清甜菜香當然是腸胃的好友,解膩的佳品!

或者是重口味如我的,可以下點醬汁才包肉,惹味得不行
分別有辣油豆瓣麻油鹽三款
個人就中意豆醬既,係韓國果陣都會瘋狂蘸點佢
然而這裏的豆醬太過稀身,難以沾掛,還是有點遺憾了……

韓式烤豬大腸 $120

豬大腸一盤端上,比想像中多得多,感覺大氣
一看到這盤滿滿的,就想起在韓國的時候
當時언니帶路,去到大邱烤腸街,食左人生中第一次既大腸
其後則是為之著迷了,番到香港食韓式燒烤都必點

這兒的豬大腸件件色澤鮮潤,表面沒有髒污,切得厚薄得宜
燒過後外皮帶少許焦脆,充滿嚼勁彈性,豬腸香氣亦不俗
可惜的是雖然叫清潔得夠乾淨,但連裏頭少許脂肪好像也去掉了
入口沒有那種豐腴甘香,只剩濃濃的豬腸衣原味
沒那麼油膩不健康,不過……吃豬大腸不就是想嚐到那啖油香嗎?

辣護心肉 $160

講真真係店方最主力推介既肉款,餐牌更有一版專門介紹
依部位來說,就係豬隻橫隔膜肝臟之間既肌肉肉筋
每隻成年豬也只有兩三百克,呢度一份取保險位,就有兩百克
望落就好似同普通切條豬柳冇分別,仲要醃完又一堆扭埋哂咁,細細一碗仔
對於未食過護心肉的我們……有點失望啊!

點都好,都係要燒黎食過先知
不過個人認為自己動手既燒烤好睇技巧
因此我都唔想特別吹噓或者貶低其原有品質,畢竟唔係生食


一路燒一路食,又要剪切又要包菜又要包醬……
結果?咪就燒得太耐,過熟囉/___>\
粒粒剪切開來既護心肉燒至帶焦微燶
諗起平時食開既豬肉係呢個時候,應該會乾到要沖水吞.大感不妙

直接夾起,放微涼至能入口的程度就一口吞下
吃到的是最原味沒有後加調味、沾醬、包菜包飯減膩或是印去油脂
……嗯?
一嚼下去完全沒有想像中的硬柴韌實,厚身的護心肉仍是夠稔香可口
肉質嚐起來保留到嚼感,富有彈性而中心濕潤滲點肉汁
唔會係用鬆肉粉去醃稔會做到既效果
醃過的辣味只是香辣,蓋不住原來的濃郁肉香,清而不膩
而且沒有大大塊脂肪帶牽著,唔會有油淋淋的膩口反胃問題

雖然份量的確不多,但都叫做試得過,唔係外表所見咁平凡
不過上述純粹為我地個人意見,各人口味不同,另覓所好亦無不可

生牛肉拌飯 $98

一大碗盛起奉桌,食物份量不多,但用大碗就方便拌飯冇咁易跌出黎
滿滿的配料蓋滿白飯之上,鋪得密密麻麻,中間的飯粒全然躲藏起來了:^0!
儘管大碗令食材顯得稀少不足,然而還掩不過色彩及種類上的豐盛


見我地放左係度一段時間都仲未得閒拌勻,店方就過黎提醒
因為生牛肉有稍為醃過,放置長時間既話會有點氧化
睇落去顏色就會轉暗,又好易變質,影響食物衛生及身體健康
但我地仲有成枱食物要奮戰,連搵位放都成問題,更別提要拌好吃了
職員可能都睇唔過眼,主動過黎幫我地拌好佢XDDD
隔離枱見狀就以為係原有服務,順手又叫職員幫手:^p
只係講咩都好,若是要點此道,請儘快食用,最好係一上枱已經起筷

生牛肉拌飯既重點食材當然要數生牛肉自身啦!
牛肉呈細絲條狀,有如伴菜,只是上桌時被搓回一團疊於正中
上頭再打生蛋,看著就有如一朵紅花,帶著黃色的花蕊
牛肉就如視覺上一樣嫩滑,牛肉香氣稍為清淡,沒有平常吃到的濃膩
半點腥臊味道也不覺,比魚生是更加稔爽
幾乎不用嚼咬就可以直接吞下,連筋位亦是極少

伴菜切成絲條狀是有別於飯粒的形狀
吃下去不單有粒粒分明的飽滿彈牙飯粒,還有一絲絲的伴菜爽口清脆
微甜帶水分的伴菜更是稍為滋潤了飯粒,食落清爽順口
戳破蛋黃後,飯底盡情吸附蛋漿,變成略帶金黃的誘人賣相
吃下去,蛋香全收,毫不浪費,且不腥又不膩
將生牛肉與伴菜及飯底同吃,不失為一道清涼沁爽的傳統佳餚!!!!!

 
服務方面真係都教人滿意的,主動又貼心,效率也頗高
如果要添加免費贈菜,職員係快快手送上
唔係掉落黎係奉上桌,夠哂禮貌,佢地都唔會因為免費野冇得賺而拖延十世
加上幫我地拌飯之前又問過使唔使幫手先
一邊拌飯一邊同我地解釋番要趁早食,語氣態度溫和友善
唔係好似以前有間既人係拎起拌勻黑面走
到尾就夠鐘,職員會黎提要交枱,但絕對唔係不斷煩膠去逼人走
仲要佢提完,我地想加多次蛋漿,都會添,並非見你就走就求其做
又冇食食下突然拉你去俾左錢先,感覺幾尊重客人:^)

說真的,我地兩個人點左一份肉,一份大腸同一碗飯
但時間上真係好緊逼,趕到咩咁先剛剛好食得哂
環境雖然叫坐得舒服,周邊唔會過份逼狹
只係張枱又係好細既,放哂前菜、湯、菜籃、餐具同冰水之後已經冇咩位
去到後期我地真係用手拎起支水,拎起兜飯去食

90分鐘時間限制真的有點麻煩,就算唔係食完之後坐哂係度吹水
仲係奮戰之中,都係要跟守店方規則
其實公事公辦又冇錯既,只係有少許不人性化
點太少我地又食得唔飽唔盡興;點得多俾錢佢賺啦,又唔夠時間食唔夠位置放
總覺得又是兩難的狼狽局面啊……

沒有留言:

發佈留言