2014年4月15日星期二

The Sky Bar-天空吧

Salad Bar其實都幾多款揀架啦
有自己揀自己撈既,亦有拌好既,仲有麵包、湯、水果同甜品:^)

Menu列出不少選擇,似乎係會不時轉換款式既

Salad

南瓜沙律係我最推既:^)
面頭既醬汁帶點焦香味,好creamy
而南瓜十分鬆軟香甜,清新感覺中和番醬汁既膩感

海帶沙律感覺好清爽,因為唔會太油膩,冇咩麻油果d調味
加上有點辣味螺肉,有嚼勁又夠味,整體比想像中搭配

另外仲有好多款自選材料,如生菜、粟米、豆類等
以及生果沙律、蜆沙律同埋紅菜頭呢類配搭好既沙律
其實都幾多款式揀,講真就咁食沙律都飽


法式烤薄雞胸伴蘋果燒汁

主菜來了,睇個賣相似乎都有d擺盤既:^0
雞胸有點焦香味,可惜烤得太乾,似乎太老太柴了:^|
不過味道是可以的,冇雪味冇腥味之餘係好入味
蘋果部分似係蘋果醬,有粒粒果肉,味道都自然,但份量好少:^0]
燒汁偏稠,如果稀點點可以容易點食物
其他配菜及薯角都好重焦香味,但睇個外表又唔會焦黑:^)

整體黎講我覺得水準一般
味道ok既,但乾呢樣唔係個個接受到
(我個人係接受到,因為我中意熟d可以撕開既)
仲有蘋果部分
因為跟中文菜名佢應該係幾重要既,但佔量太少,作用不太明顯


餐盤甜品

食食下會有server捧住甜品出黎
每人可以選兩款

牛乳布丁好重奶香,滑嫩香口
不過我唔太中意佢既甜味,假假地:^(

栗子蓉太凍硬,食落去都冇咩味道同香氣
texture係rough果種,食到有顆粒,不過冇咩味真係唔知食緊咩……

Apple Crumble

呢個係salad bar出面可以任食既
Crumble酥脆不油膩,有點點鹹香
淋上一點雲尼拿汁(?),變得更滑,更重奶香
蘋果部分清甜不過酸,食到粒粒果肉甚是足料:^)

本身仲有啫喱糖同幾款水果任食既
但我對佢地既興趣不大就冇食到:^)

環境幾舒適
 如果早去既話都幾清靜架
另外佢係有靠窗位
約人一齊食訂位坐窗邊大概幾寫意




沒有留言:

發佈留言