2014年4月10日星期四

茶室-變奏版

好多年前已經想試巴東牛肉但一路冇試
結果最近食左第一次之後又去左好多間食幾次XDDDDDDDDDDD
上網睇到不少食家有去茶室用餐
睇facebook見到佢都有巴東牛肉
咁不如去叫黎食下啦:^)

係MegaBox附近,路程比較遠
去到樓下就見到有廣告牌推介菜式:^)

環境都乾淨光猛既,但多人時可能會有點逼
菜式一目了然(因為得9款……可能諗住做niche market?
少款得黎會做得更用心同好食掛
講真有相睇又唔多款,啱我呢d有選擇困難症既人XDDD

  
有汁巴東牛腩配黃薑飯 $45

睇左facebook既介紹,加上個賣相,已經知佢唔係最original既做法
正宗就真係談不上,希望佢呢個創新版都好食啦(最好梗係d味都跟番足啦

一開始試個汁先,堅係重牛肉味
稠而不膩,味道同一般巴東牛肉都相近,重椰汁香
香料味濃郁,薑味香但唔會辣,味道溫和
講明有汁,就唔係平時咁乾身同muddy,亦都smooth d
其實個質感係似印度既咖哩
面頭仲有青木瓜沙律,可以清下味蕾

味道就ok既,只係牛腩比較肥同老
食落其實會覺得有d似煲湯肉既感覺,入味,可惜內裏乾身左d
當然煮得耐好容易會鞋,但肥呢點就……
呢度會改製作方法都係想健康輕盈d
我個人認為本身食材最好可以少脂肪,例如去走部分易去除既脂肪

黃薑飯色水幾靚
食落好香口,唔只係香料既香,仲有飯既香味
飯既硬度剛好,加埋醬汁都唔會好稔爛
另外有少少雞味,睇番原來係用雞湯,多添了一份鮮香味
(諗起細個屋企煲雞湯用黎撈飯XDDD

杞子紅棗桂圓茶 +$7

屋企人成日會沖杞子紅棗水俾我(話補血果d
功效我唔知啦,但好飲又健康,無理由唔嗌既
一開始見到,因為好細杯(我諗係平時既一半),仲以為係d咩辣油XDDDD
仔細睇,原來呢度係將所有材料打碎左,唔係平時我地咁原粒焗
一嚐之下,味道果然更清甜更突出
仲可以食埋d渣,好健康feel XD
講真我唔係好想飲加左糖既野,因此點餐果陣問過係冇additional sugar先嗌既
點知都仲可以好甜,同埋甜得黎自然,唔會越飲越口渴

整體黎講呢到d野都幾好食既
加上佢係濃味但我食完唔會喉痛口乾(對味精幾sensitive
同埋佢係主打健康風,雖然話去過當地取經,但改版就一定唔夠正宗既
點都好啦,good try;^)

沒有留言:

發佈留言