2014年4月14日星期一

莎巴-地道味

聽聞莎巴係出名既馬來西亞菜
係香港黎講話係最地道
今次就黎試下咁地道既美食:^)

咖哩角(牛/羊)

外皮夠埋香脆,薄得黎又唔會油
餡料好足,我個人覺得羊味較出色,肉味香濃
不過講真我唔係好中意呢款咖哩角咁薄皮既造法:^(,都係印度果種三角錐我中意d

巴東牛肉

醬料十分香濃,椰味重之餘薑味更濃
香新之中,更有點點甜味,用包點醬仲好食
牛肉入味非常,仲好軟稔可口,真係夠哂惹味
冇咩脂肪,食落唔太膩,清爽少少

油鬆餅

抓得鬆軟,香口不油膩,同外面既油鬆餅完全唔同:^)
麵粉香味十分重,帶微微麵粉甜,仲有焦香味

麥卡莉汁燒雞

燒雞唔油膩,得好少脂肪,冇雪味腥味,仲有少少焦香
雞肉不老不柴,但好肯定係全熟,又幾入味
醬汁酸甜之中帶點新味,微稠好啱撈飯沾餅

瑪沙拉羊角豆

羊角豆好清新,即使沾滿醬汁,入面仲係有水份既
其他配菜都好新鮮清爽,食完真係解哂膩咁
瑪沙拉醬較溫和,都係啱配飯同包食

原味饟餅

同印度果種唔同,佢唔係爐燒唔係發起哂既
反而同pita bread有點相像,係薄身少少既
外表有焦香味,食落都有點麵粉香甜:^)
冇近距離睇過,但我諗open kitchen果個位應該係睇到廚師整呢d包餅

酥炸香蕉

估唔到咁大份,呢個一定要趁熱食
香蕉部分香甜清爽,唔會過稔咁軟爛,亦唔會太硬太青
外皮炸得脆口酥香,完全冇油膩感
外面好多椰絲、糖粒及花生碎,令我諗起糖不甩既味道:^)

拉咖啡

泡沫拉得高高,睇落好粗糙,點知原來係厚實既foam
拉咖啡可以揀半甜,味道比甜膩奶重既拉茶清爽d
感覺冇咁大負擔,可以一試

椰汁珍多冰

椰汁香濃,稀稠度剛好,唔會似椰漿咁膩口
綠粉條都多,彈性夠,唔會太粉爛


沒有留言:

發佈留言