2014年4月30日星期三

The Landmark Mandarin Oriental-MO Bar-又一早

之前提到要再去MO Bar食下早餐
君子一言,駟馬難追,我要言出必行xd
結果今次又係早早去到了
喜聞當日係較少Booking,可以慢慢食全場
懷著歡愉心情展開新一天



煙三文魚仍是必吃選擇,特別係佢香草芝士版本
脂肪不多但好重三文魚香氣
肉色橙紅吸引,肉質爽口有嚼勁,感覺夠鮮美
香草香氣濃烈而清新,芝士香濃Creamy,同煙三文魚底好夾

炒雜菌都可以一提
其實佢唔係好熱咁
菇菌香氣十分濃郁,加上有少少香草味,感覺好清新新鮮
炒出黎卻不會太油膩,調味不濃反會突顯菇菌香味
我會用黎係食煙燻魚同凍肉時清清味蕾,唔怕太鹹鹹到食唔出味道

Egg Benedict完全係我再訪既原因
佢任食任拎呢樣已夠吸引
重點係質素都好好,唔係話任食就hea做
蛋汁香濃微稠,蛋香味濃郁得非筆墨所能描繪

腸仔都有唔同款式,肉種唔同,如豬、牛
脆皮是有的,煎完更有焦香味
肉腸肉香帶肉汁,每條都豐潤飽滿
個人會點茄汁黎解下膩,酸甜嘛

炒蛋就一般啦
是十分嫩清香口的
但佢既味道係同海外其中一個國家既相似
係帶微甜既
蛋香重,但感覺水左d,似係糊仔
佢既造法係冇問題既,只係我食唔慣呢種煮法姐

魚蛋麵其實幾特別
佢既魚蛋係好彈牙爽口,味道亦好重魚香好新鮮既感覺
麵底條條分明,有點韌性是有嚼勁的,吃著有麵香
湯底味道不濃,清湯稀身更能帶出食材味道

蝦餃外皮雖頗晶瑩,但尚嫌略厚
皮層厚卻太濕潤了,感覺底部有點糊掉
蝦肉餡彈牙鮮香,有淡淡鮮甜味,爽口不膩

Yogurt分幾隻味
有原味、藍莓及櫻桃等,差別在於有否加果醬
我自己就中意加果醬既,感覺甜d香d
同埋佢既果醬通常有果肉,加埋食冇原味咁寡

酥皮仲係好香酥薄脆,帶油香卻不油膩這點不錯
賣相也很美觀很吸引
加上莓果,帶來酸甜清新既果香果味,愈能解膩

水果有分淨水果同水果沙律
淨水果有藍莓真心正,平時買少少已經好貴
今次可以盡情食:^)仲要大大粒好香甜唔會勁酸咁
水果沙律有d似fruit punch
佢係水果切粒浸入鮮果汁,比單食水果會酸一點
但個感覺係更加清新開胃,視乎個人喜好啦

沒有留言:

發佈留言