2013年12月22日星期日

Outback-肥仔餐

同個朋友約好去食pre-聖誕大餐XDDD(雖然之後都有再開Party

沙律
好多沙律醬,完全不健康(但我最愛……(喂
菜尚算新鮮,不過已經開始稔

餐湯
濃、稠、膩

黑糖包
清甜不膩,帶點麥香
最後我放凍左先食,卻依然鬆軟可口

豬肋骨
醬汁均勻地緊附在節節分明既豬肋骨上,酸甜開胃
刀叉準備就緒,手腕還未使上力,刀下軟稔的豬肋肉自動分開,尤如摩西分紅海
根本唔需要用到刀去切佢,一叉即離,輕而易舉
唔好以為係D肉太霉,雖然醬汁濃味,但我地仍然食到有豬肉肉味,毫無異味

蟹肉魚排
魚排煎得焦香,肉質軟稔,無腥味
加上清甜蟹肉,整體味道幾清
但可能我食開好濃味,味道太清反而唔慣,仲唔係太有胃口

Brownie
邪惡Brownie上有雪糕球、朱古力漿及Cream
本身我唔中意Cream,中意就俾朋友(愛Cream者)消滅
雪糕味道不膩,而且入面冇冰脆,溫度合宜,食落唔會牙齒酸軟
Brownie外乾脆內濕潤,同朱古力漿都係苦甜交雜不膩劑
整體份量好大,或因兩款甜品一齊影,睇落好少,但實物大於半個主菜
食一個抵出面甜品舖兩至三份

Cookie
好神奇,曲奇竟然係裝係個碟入面仲要加雪糕右朱古力漿
曲奇自身係似田園太太既軟曲奇,果仁朱古力十分足料,真係每一口都有好多
雪糕清香,雖甜但不膩
加上苦甜朱古力漿,我地兩個甜味愛好者(食田園太太都唔覺甜既人士)不約而同叫好

沒有留言:

發佈留言