2013年12月26日星期四

糖宮-揀唔到

食完晚餐後,無論幾飽都想來點甜的!
因為家在九龍,出沒於港九,新界真係唔多熟
原來大圍有好多甜品舖(moon)
一行人韓燒完就去左食糖宮



綠豆沙加芝麻湯圓
綠豆沙好清甜,唔重臭草味,好易入口
同埋望到食到都好足料,唔係淨飲水,而係每口都好多綠豆既豆皮連少許豆蓉
本身以為芝麻湯圓係成日見到好hea果隻白皮,點知佢係芝麻皮(Y)

焦糖燉蛋
佢呢邊係凍食做法
面頭既焦糖薄而均勻,焦香十足之餘無苦味
其實我覺得唔算好甜,燉蛋都算較清既味道
唔會過於油膩,忌廉香蛋香一般

香蕉船
唔知點講佢XD
香蕉比較生,所以味道唔多吸引


香蕉心太軟
重點來了!
佢地話呢款甜品有朋友讚到天上有地下無咁,話必試喎:^0,嗌左兩份
脫模脫得好,至少冇穿冇爛先,加上佢外層唔會剝落咁一忽忽
講明先,佢外皮又唔係太油,姐係佢脫模係靠手工唔係靠油去潤滑
外皮軟綿不爛,確保流心可以安全保持係蛋糕體內
聞落去唔錯,食下先啦
香蕉流心味香,濃郁不膩,人工味唔重……係唔重,但唔係冇
佢落得唔算多香精所以唔會好似香蕉糕既味咁假,感覺較溫和
對於我呢個咁中意香蕉既人……我只可以說:「還好。」
佢冇令我驚艷既外表及味道,不過人工香精既味掩飾得好,可見佢係比例上好用心調過
我都係中意香蕉麵包香蕉蛋糕既天然味道,這個……試過就好:^)


蘋果金寶
先講金寶一層,奶香濃郁,細緻酥脆
焗得金黃焦香,外表不錯
內餡酸甜清新,包含不少果肉,稀稠適中
可憎稍欠肉桂香味;^(
不過又係既,只提我識既都好多人唔中意肉桂味,佢無謂落重手倒自己米
另提,好中意新鮮烤焗熱住上,起碼食落唔會過硬,同埋香氣會更濃更誘人
雖然呢個蘋果金寶唔係我最中意既偏硬感覺,但我個人認為佢已經做得幾出色

飲飽食醉……係時候plan下去試沿路其他甜品店XDDDD(瞧!這吃貨:^|……

沒有留言:

發佈留言