2013年12月18日星期三

燒肉牛蔵-趕住燒

Lunch冇咩打算
搭車去尖沙咀之後流連一輪,邊行邊打算
諗起之前經過燒肉牛蔵見到午市有燒三式肉既優惠,趁未係放飯peak hour就衝上去食

入到餐廳,睇過menu,諗過度過
好多菜式都有優惠,腦海閃過豬軟骨飯、三式燒肉、厚燒牛舌……
燒肉店唔燒肉又好似有d無謂
又唔想燒三式肉(牛、雞及豬)中既豬肉(好麻煩又要全熟,同埋我又唔係好中意食豬肉)


好!定案!
「唔該我想要牛小排套餐:^)。」

這就是我。
通常最後既決定係冇列入考慮list既項目XDDD

牛小排套餐

一直上菜都好快手,前菜、魚生、味噌汁……
魚生其實普通,我覺得三文魚唔錯,油花白間均勻,食落新鮮富油香

一切相安無事……直至睇到牛小排,我不禁有點中伏既感覺……
一夾起,雪到兩塊少少痴埋:^|
……唉!唔驚!事到如今……物不可貌相,要試過先知

我將那一片輕薄如紙張,硬繃如木板既牛小排拋到燒網上
它靜靜地躺在熱床上……一秒、兩秒、三秒,才開始發生呼叫

終於到左品嚐既一刻,試左原味--最純淨最自然既牛味先
肉香味濃,油脂肉汁輕輕流躺於舌尖,可惜點點美味轉眼消逝
牛小排既肉質尚算細膩,但我……都係去番牛角算了




















飯後甜品係極小球既芝麻雪糕
算啦!為健康,食少d糖啦!

沒有留言:

發佈留言