2013年12月25日星期三

泰豊廔-片皮鴨

聖誕節正日,之前已經reserve定片皮鴨lunch
咩都唔使諗,淨係去食XDDD
以前都試過幾間北京菜,例如北京樓、美利堅
今次決定試下未去過既食肆


入到去,環境冇咩好講,舊式既就預左擺設用具都殘舊d架啦
連枱布都用到薄哂起毛粒
不過我呢個潔癖友又唔會點反感,清潔程度還好:^)

好啦,結果又係我發板
但講真完全唔識分大中小既份量
上網睇d人話小既好似同我地點既中又差唔多:^|


糖醋魚塊(中)
因為我自己想食姐XDDD
食落去炸皮好酥脆,魚塊夠白滑而不鬆散,有鮮味冇雪味
最好係冇骨(此人太懶:^|
酸甜味夠,不過濃,冇咩人工味亦不嗆
每塊魚塊都質量相約,加上唔會黏著
但份量……
其實我唔知佢同小會相差幾多,上網睇相好似人地嗌小都係咁上下
不過幾好食就算啦XDDD


西檸雞(小)
又係我偏愛XD
可惜呢碟我真係唔識點講佢
係完全食唔到有雞……其實佢係咪用素雞=___>=
炸皮係偏硬脆既
但一食落去,真係唔知入面係咩,感覺係似粟粉糊,有少少黏性同軟糯感
汁好清,唔會好似出面既螢光黃,係透明偏黃既,用番檸檬汁整,天然清新
有冇人食過呢味……可唔可以解答下我=___>=?
因為佢好多件都係咁,我地冇人食到佢既真身=口=


紅燒豆腐
豆腐外層夠硬實,好方便可以用筷子輕力夾就落到碗
不過入面仲保持到滑嫩即化
醬汁睇落好深色但唔會太重味,整體感覺算清清地


砂鍋津白
雖然望落有d油,但食落係清爽鮮甜
味道足而濃厚,唔同食材既原味混合得出有好多層既味道
落好足料,唔係咩上等貴價食材,不過質素唔錯


家常蔥油餅
蔥味香而不嗆
餅身係糯米粘米既濕軟微黏,外脆帶焦香
不過好易會劑,屋企人就係食完佢地已經覺得劑XDDDD
我都食左兩塊就放棄(仲要留位清片皮鴨同其他菜式XD)


片皮鴨
皮脆不油
我自己係好憎油同脂肪既,應該係話食唔落口,曾經試過但一入口就難以吞嚥
不過呢個片皮鴨我真係覺得係暫時食過最好
睇到油脂但又食唔到油膩感覺,只會覺得充滿油香
由於之前既蔥油餅,大家都有點兒飽劑,最後我都係好開心咁包底XDDD
佢既餅皮似乎係自己整,薄得黎唔易爛,可以延展:^0
另外佢好重麵粉香味,表面撲既粉唔多但唔黏手,又唔會成口漿住
加埋其他配料包好點醬,我都唔知食左幾多舊啦XD


高力豆沙
最後佢送左甜品
外表乾身不油膩,篩上砂糖,睇到都吸引d
豆沙餡有少許紅豆豆皮,清甜不膩,食落去算係幾細滑
蛋白部分唔會過老過鞋,仲感受到蛋白泡泡既綿密

講下佢地既服務啦……
本身上網睇同聽朋友講話都唔係咁好,經常催促愛理不理語氣欠佳……
我都預左老牌同出名既餐館可能係咁架啦
因此我地去到都盡量保持平和d(可能淨係我需要XD)
不過講真我唔覺佢地有咩問題,可能午膳時間少人d唔使趕枱
佢地其實幾隨和同埋會pay attention,客人有咩合理要求都會儘快回應
晚市多人,忙碌d或者就冇咁多時間人手即刻應答




沒有留言:

發佈留言