2014年6月18日星期三

Mangosteen-樓上泰

又是假日的一天
午餐同呀媽去左尖沙咀搵食
經過見到見過好多次既Mangosteen餐牌棟左係樓下
呀媽中意食東南亞野,最後決定上樓試試

菠蘿炒飯套餐

冬蔭功湯對我來說有點辣,味道係夠
亦有少少料,例如係蜆仔咁,帶來點點鮮味

扎肉沙律都係偏辣
扎肉味道唔算太鹹太重,加上蔬菜絲,整體係新鮮開胃既

炒飯有點濕氣,不過又未至於爛飯既
黃薑香氣幾重,加上果乾酸甜味道,個飯既調味係均勻,配搭得宜
一旁既腰果同肉鬆亦可以加添點堅果香及鹹甜肉味
材料味道配合得黎仲有Complex既香氣同質感,其實都ok架:^)

炸蝦餅

這是套餐加錢換既
講真炸完卻未算好脆口香口
不過蝦餅原本都可以既,蝦味濃而唔會調味過甜

蕃茄牛腩套餐

蕃茄味好濃郁,酸酸地好清新好開胃
牛肉肉味都幾香,帶點筋,脂肪唔算太多,調味適中
肉既份量可以接受,唔係偷工減料既
蕃茄汁底有點點稠,用黎撈飯真係啱哂:^)!
飯底有淡淡米香,粒粒分明唔會太黏太爛
唯加入湯汁會有微爛既跡象(吸水力唔係好勁既),好正常既現象,提下各位姐

燒羊架

睇單點Menu時見到既一道菜
我地想知究竟去到泰菜,燒羊架係會變成點?
不過似乎係我地過度curious
賣相味道質感同平時不大分別吧……
羊架好重焦香味,但又唔係去到苦既階段
脂肪好多,同時都有不少瘦肉部分既
味道都係普通鹹味加點香草味這樣
講真我覺得又唔係好特別,並非必試出品

洛神花蜜

飲落偏甜,酸味不烈,有點黏稠
都有少少香味既,感覺唔會話太人工

青檸梳打

酸度適中,份量都可以
唔會話冰太多(我覺得sparkling飲品走冰凍飲又唔夠過癮

服務方面,態度我覺得還好既
可惜效率方面就……
我唔知係咪因為假日既午餐果頭唔多人啦
但人流唔多,人手唔多,等候食物上桌既時間倒是有點久:^0

沒有留言:

發佈留言